Dokazano je da svakodnevno plivanje od 30-60 minuta ima mnoge prednosti i da olakšava simptome depresije i stresa, poboljšava raspoloženje, lični osećaj i san.

Najnovija studija sprovedena u velikoj Britaniji, tvrdi da redovno plivanje može smanjiti simptome depresije.

Plivanje u bazenu, 3-5 puta nedeljno,posebno je korisno na duge staze zbog dugotrajnog efekta na vaše zdravlje.

Prema anketi koju je naručilo društvo ,,Swim England”, 1,4 miliona odraslih osoba u Velikoj Britaniji potvrdilo je da redovno plivanje ima pozitivan učinak na anksioznost i depresiju kao i da su u tom periodu manje posećivali doktore i terapeute za mentalno zdravlje. Na pitanje o tome kako plivanje utiče na njihovo mentalno stanje, najčešći odgovori su bili: da se osećaju srećnije, motivisanije, a čak 15 posto plivača je reklo da se lakše nosi sa problemima svakidašnjice.

Fizička aktivnost u bilo kom obliku pozitivno utiče na mentalno zdravlje ali plivanje je jedinstveno, jer voda je takva sredina da svako može vežbati i to u ritmu koji im odgovara. To je posebno važno za ljude s ograničenom pokretljivošću.
Istraživanja pokazuju da jednostavno biti u vodi i plivati, ima zaista okrepljujući efekat.

Plivajte redovno, ne samo za zdravo telo već i zdrav duh!

promopromo