Poznato je da magnezijum učestvuje u više od 350 procesa u telu, a posebno je važan kada se hrana pretvara u mišićnu energiju što je neophodno za uspešno vežbanje. Rekreativno ili profesionalno vežbanje pre ili kasnije dovede do grčeva, a jedan od razloga zbog kojih grčevi nastaju je i nedostatak magnezijuma u organizmu.

Iako postoje brojni dodaci ishrani koji sadrže magnezijum, najbolje ga je u organizam unositi putem hrane i vode, namirnica koje su prirodno bogate magnezijumom. Ipak, nije svaki izvor magnezijuma isti. Prirodni magnezijum iz Mg Mivela vode je u hidrogen-karbonatnom obliku pa ga organizam iz tankog creva lako apsorbuje u krvotok, ne izazivajući laksativni učinak na probavu što je posebno značajno kod vežbanja. Dovoljnom i redovnom hidratacijom organizma sprečavaju se grčevi koji iako su bezopasni, umeju biti veoma bolni.

Međutim, ukoliko ipak niste svom organizmu obezbedili potrebnu dozu hidratacije i magnezijuma, predstavljamo vam prvu pomoć kod grčeva. Kada nastupi grč, potrebno je:

  • istegnuti ga
  • potom izmasirati
  • staviti tople obloge dok ne popusti; zatim staviti hladne obloge na mestu grča pogotovo ako je nastala masnica ili otok

Unos magnezijuma u organizam pre, tokom i nakon vežbanja dovodi do poboljšanja u fizičkim performansama, povećava izdržljivost i snagu. Budući da nam je stiglo proleće, vreme je da se pokrenete i pružite svom organizmu potrebnu hidrataciju i preporučenu dnevnu dozu magnezijuma unosom 1l Mg Mivela vode.

Zato ne zaboravite Mg Mivelu dok vežbate.

svet.rspromo