Ljubisa Lukic slika

U beogradskom hotelu Hyatt Regency 9. septembra okupiće se medijski i telekomunikacijski lideri iz celog regiona na konferenciji “Digital 2014” u organizaciji Color Press Grupe.

Jedan od učesnika panela koji nosi naziv “Integrisanim oditom do većih oglasnih potencijala u Srbiji i svetu”, je i Ljubiša Lukić, izvršni direktor ABC Srbija.

O ovoj temi, kao najavu onoga o čemu će govoriti na konferenciji Lukić kaže:
“Imajući u vidu sve tekuće i dolazeće promene, a pre svega uz konsultaciju sa ABC organizacijama u svetu, ABC Srbija ovih dana pokreće novi servis, koji uvodi transparetnost u sve najvažnije kanale distribucije vlasnika medija – na jednom mestu (web, digital, print, newsletter, events…)”, objašnjava on i dodaje:

““Multiplatform Certificate” omogućava vlasniku medija da svom print izdanju doda i digitalno (replika) izdanje u srazmeri 1:1, zajedno sa prikazom poseta web portalu, a sve to daje objedinjen medijski potencijal izdanja na jednom mestu i u izdatom sertifikatu. Na taj način vlasnici medija optimizuju, u granicama međunarodno prihvaćenih standarda, svoje medijske potencijale, agencije dobijaju kvalitetne, merljive alate za servisiranje oglašivača, a oglašivači dobiju onoliko koliko su platili”, priča Lukić, a potom o samoj konferenciji kaže:

“Konferenciju Digital 2014. vidim kao mesto širenja novih trendova u oblasti digitalnih komunikacija, kao i razmenu iskustava u ovoj oblasti. Tek dolazi period digitalnih komunikacija, konferencija je baza, a integrisana komunikacija na više platformi je svakako budućnost”, kaže Ljubiša Lukić – izvršni direktor ABC Srbija.

Detaljan program, kao i kako je moguće obezbediti učešće na konferenciji možete pogledati OVDE. 

digital logo 2

Autor i foto: Life Content