zeljko

Druga po redu konferencija Digital2015, u organizaciji Color Press Group i magazina The Economist, okupila je preko dve stotine učesnika i pedeset panelista iz sveta medija, telekomunikacija, marketinga, odnosa s javnošću i biznisa.

U prepunoj sali hotela Metropol, kroz pet panela i šest studija slučaja, diskutovalo se na temu gde smo, odnosno koliko smo odmakli u svetu digitalizacije, godinu dana nakon Konferencije Digital2014.

O trendovima u telekomima, socijalnim mrežama, međunarodnoj korporaciji, korporativnoj odgovornosti, zaštiti autorskih prava, medijima, advertajzingu i digitalnoj komunikaciji diskutovali su eminetni govornici iz celog regiona.

Case study “Digitalna komunikacija i analiza sentimenta u međunarodnoj korporaciji” prezentovao je
Željko Subašić, vlasnik LBS TEAM agencije, konsultant i predavač u oblasti digitalne komunikacije, koji je za naš portal rekao:

“Kao i u svim ostalim komunikacijama, digitalne su posebno napredovale. Ja često imam običaj da kažem da je na primer početak digitalne komunikacije kameno doba. Mi svi rastemo sa servisima koje koristimo, sa društvenim mrežama, razvijamo se i došlo je odavno vreme da način na koji smo to radili u kamenom dobu više nije jednostavno prihvatljiv i ne daje dovoljne rezultate klijentima.”

Šta je još rekao Subašić poslušajte u videu:

Pogledajte još i:

Prenos kompletne konferencije iz minuta u minut pogledajte OVDE

#Digital2015 Poslušajte uvodnu reč ministra kulture Ivana Tasovca

#Digital2015: Poslušajte uvodni govor Roberta Čobana

#Digital2015 pogledajte panel “Medijski skener regiona 2015.”

#Digital2015 Poslušajte izlaganje ambasadorke Indije Narinder Chauhan

#Digital2015 poslušajte case study Dejana Ljuštine „Trendovi u telekomima – digitalizacija telekoma i odgovor na OTT“

#Digital2015 Pogledajte zašto su zombiji prekinuli konferenciju

#Digital2015 pogledajte prvi panel “Gde smo godinu dana kasnije: CEO panel lidera telekomunikacionih kompanija regiona”

#Digital2015 pogledajte case study Branislava Vujovića “Digital”

#Digital2015 pogledajte panel “Spoljna politika, međunarodni odnosi i društvene promene u eri socijalnih mreža i novih medija”

#Digital2015 poslušajte case study Milana Vujovića “Korporativna odgovornost u digitalnom svetu”

#Digital2015 pogledajte panel “Čiji je naš kontent: Zaštita autorskih prava u digitalnom dobu”

#Digital2015 Poslušajte case study Miroslava Ikovića “CEE CEE Belgrade Summer 2016 – Data and Voice wholesale event”

#Digital2015 Jelena Šarenac predstavila konferenciju “PRilika”

#Digital2015 poslušajte prezentaciju Anamarije Horaček, Unex iz Zagreba

#Digital2015 Srđa Popović: Treba da otkrijemo kako se društvene mreže koriste u političkom organizovanju

#Digital2015 Danijela Popović Jurić: Društvene mreže su dodatak tradicionalnim medijima

#Digital2015 Dejan Ljuština: Telekom operateri moraju biti brži i ponuditi nove servise svojim kupcima

brankica treskavicavideo: nemanja maraš