MIC_0195-610x406

Konferencija “Digital 2014” održana u beogradskom hotelu Hyatt Regency 9. septembra okupila je medijske i telekomunikacijske lidere iz celog regiona.

Tokom prvog Case Study-ja pod nazivom “Integrisanim oditom do većih oglasnih potencijala u Srbiji i svetu”, prisutnima s eobratio Ljubiša Lukić, direktor ABC Srbija, koji je govorio o novim trendovima iz ove oblasti.
“Svaki vlasnik medija ima ‘urođenu manu’ da preteruje sa snagom svog medija”, rekao je on, a o čemu je još pričao pogledajte u video snimku koji vam rpikazujemo:

Pročitajte još i:

572 tvita sa #Digital2014, samo 3.5% negativnih!
#Digital2014! Change or Die: Preživeće samo telekomi, mediji i agencije koji budu spremni na brze i česte promene
#Digital2014: Kako je Maja Gojković citirala Stivena Džobsa na otvaranju konferencije!
#Digital2014: Dejan Ljuština: Facebook je danas veći od Coca-Cole!
#Digital2014! Ove Fredheim: Telekom operaterima veoma je teško da naplate svoje usluge

digital logo 2

Autor i foto: Life Content