MIC_0416-610x406

Konferencija “Digital 2014” održana u beogradskom hotelu Hyatt Regency 9. septembra okupila je medijske i telekomunikacijske lidere iz celog regiona.

Case Study “Trendovi iz Kana” predstavila je Lea Stanković iz „Communisa“, koja je ovom prilikom objasnila koji su trendovi kada je reč o kreativnim kampanjama u svetu. “Budite prvi, budite hrabri, orkestrirajte i uputite jednu poruku”, poručila je Lea kompanijama. Pogledajte ceo Case Study:

Pročitajte još i:

572 tvita sa #Digital2014, samo 3.5% negativnih!
#Digital2014! Change or Die: Preživeće samo telekomi, mediji i agencije koji budu spremni na brze i česte promene
#Digital2014: Kako je Maja Gojković citirala Stivena Džobsa na otvaranju konferencije!
#Digital2014: Dejan Ljuština: Facebook je danas veći od Coca-Cole!
#Digital2014! Ove Fredheim: Telekom operaterima veoma je teško da naplate svoje usluge
#Digital2014! Nenad Milosavljević: Hashtag “#nijenjuz” nastao je potpuno spontano
#Digital2014! Ljubiša Lukić: Svaki vlasnik ima “urođenu manu” da preteruje sa snagom svog medija

digital logo 2

Autor i foto: Life Content