dejan ljustina

Konferencija “#Digital 2014” održana u beogradskom hotelu Hyatt Regency 9. septembra okupila je medijske i telekomunikacijske lidere iz celog regiona.

Konferenciji je prisustvovao i Dejan Ljuština, voditelj regionalnog tima mreže PricewaterhouseCoopers, koji je u svom izlaganju pod nazivom „Globar report – Trendovi u telekomunikacijama, medijima i digitalu“, izneo prognoze promena koje će digitalizacija doneti u sferama poslovanja, ali i u svakodnevnom životu.
“Medijska scena će se znatno promeniti u narednih pet godina u dva aspekta. Kao prvo, došli smo u doba kada je na snazi prekretnica u oglašivačkom segmentu, jer naše istraživanje govori da će digital postati najjači segment oglašavanja i zajedno sa televizijom će činiti skoro dve trećine svetskog oglašavanja, što je velika promena, a što će imati brojne posledice u načinju oglašavanja u medijima. Drugi aspekt se odnosi na način korišćenja medija, odnosno danas smo već svedoci vlasništva uređaja moderne tehnologije, komunikacije sa više uređeja, multitaskinga, striming uslogu, gledanje programa sa vremenskim programom, dakle digitalni rekorderi, i slično, što su velike promene u načinju korišćenja medija”, rekao je Ljuština, a šta je još za naš portal izjavio pogledajte u video snimku koji vam prikazujemo:

Pročitajte još i:

572 tvita sa #Digital2014, samo 3.5% negativnih!
#Digital2014! Change or Die: Preživeće samo telekomi, mediji i agencije koji budu spremni na brze i česte promene
#Digital2014: Kako je Maja Gojković citirala Stivena Džobsa na otvaranju konferencije!
#Digital2014: Dejan Ljuština: Facebook je danas veći od Coca-Cole!
#Digital2014! Ove Fredheim: Telekom operaterima veoma je teško da naplate svoje usluge
#Digital2014! Nenad Milosavljević: Hashtag “#nijenjuz” nastao je potpuno spontano
#Digital2014! Ljubiša Lukić: Svaki vlasnik ima “urođenu manu” da preteruje sa snagom svog medija
#Digital2014! Lea Stanković: Budite prvi, budite hrabri, orkestrirajte i uputite jednu poruku!
#Digital2014! Voja Žanetić: Postali smo “skrinejdžersi”!
#Digital2014! Marin Šimurina: Štampani mediji nemaju pravu sliku o svojim konzumentima!

digital logo 2

Autor: Life Content
Foto: PrintScreen