Ovo su 4 vežbe zaslužne za savršenu “brazilsku” guzu

Ako se pitate kako je moguće da sve te slavne cice i devojke na društvenim mrežama imaju tako savršene, zategnute i oble zadnjice, postoji dobar odgovor! One su jednostavno preano radile na tome! Kako je to mišić, i on može, kao i svaki drugi na telu, da se oblikuje! 

A photo posted by Jen Selter (@jenselter) on Aug 12, 2015 at 2:41pm PDT

Zanosna, raskošna guza karakteristična je za Brazilke, ali zapravo ovakvu može da poseduje svaka dama, ukoliko se posveti tačnom sistemu i programu vežbanja i ishrane. Do idealnog gluteusa dele vas 3 faze – vežbe sa opterećenjem, kardio trening i adekvatna ishrana. 

 

A photo posted by Jen Selter (@jenselter) on Jul 27, 2016 at 2:03pm PDT

Program vežbi:

1. Potpun ili pun čučanj:

Važno je da leđa u celom pokretu ostanu prava, a stopala celom površinom na zemlji. Vežba se izvodi u početku bez opterećenja, a kasnije sa opterećenjem. Potrebno je izvesti od 10 do 15 ponavljanja u 4 ili 5 serija.

Pročitajte i… 6 miliona ljudi joj veruje i tvrde da vežbanjem 3 minuta dnevno salo nestaje

Ostatak teksta pročitajte ovde: Ovo su 4 vežbe zaslužne za savršenu “brazilsku” guzu