Oblikovana, seksi, zategnuta guza? Ona je pusti san ako pravite ove greške u treningu!

Nije tajna da su oblikovana zadnjica i vitke noge san većine žena, i u avanturu vežbanja kreću upravo sa takvim ciljem. Ako ste i vi jedna od žena kojima je plan broj 1 da podignu i zategnu guzu, vodite računa o greškama koje vas mogu uspoditi ili štaviše potpuno udaljiti od cilja. 

A photo posted by Cassy M Burgess (@cassyb_fit) on Dec 30, 2016 at 3:22am PST

Stručnjaci tvrde da žene neretko prave jedne te iste greške dok vežbaju mišiće gluteusa, a one najčešće tiču se nepravilne tehnike praktikovanja vežbi, monotonije u izboru samih vežbi, zanemarivanje važnosti istezanja i dana za odmor.

Dakle, ako ste rešili da poradite na sebi i pošteno definišete mišiće zadnjice, najbolje je da konsultujete profesionalne trenera koji će vam dati prave smernice, i koji znaju vaše telesne mogućnosti i potrebe, ali su i saslušali vaše želje.

No, hajde da se vratimo na početak – gde to grešite dok vežbate? Zašto vreme prolazi, a vaša zadnjica ne postaje oblija niti zategnutija?

Pročitajte i… Ovo je vežba koja će vam pomoći da imate najseksi butine i to usred zime

Ostatak teksta pročitajte ovde: Oblikovana, seksi, zategnuta guza? Ona je pusti san ako pravite ove greške u treningu!