zajednicka

4. mart; 8:45h

Pogledajte video snimak cele konferencije:


26.2; 08:30

Pogledajte izjave svih učesnika konferencije:

19:30

Pogledajte najzanimljivije tvitove sa konferencije “Formule vitkosti i zdravlja”:

tvit1

tvit2

tvit3

tvit4

tvit5

tvit6

tvit7

tvit8

tvit9

tvit10

tvit11

tvit12

tvit13

tvit14

tvit15

tvit16

tvit17

tvit18

Pogledajte kako je bilo na konferenciji “Formule vitkosti i zdravlja” magazina “Lepota i zdravlje”.

15:30
Konferansije Zorana Stojković zvanično je zatvorila konferenciju “Formule vitkosti i zdravlja”.

Snežana Dakić Mikić izvukla je nagradu “Lepote i zdravlja” – nedelju dana za dve osobe na Zlatiboru, a dobitnica je Vesna Pavkov iz “Udruženja obolelih od celiijakije”.
IMG_6175-490x326

IMG_6189-490x326
15:07
Na redu su pitanja publike.
Siniša Ubović pozvao je publiku da prođe kroz vežbu isceljenja – opuštanje i oslobađanje od bola.
IMG_6153-490x326

IMG_6154-490x326

IMG_6155-490x326

IMG_6145-490x326
14:50
Siniša Ubović: Svaka nezdravost (namerno ne upotrebljavam reč bolest), ima svoj uzrok. A uzrok su misli! Nov način razmišljanja vodi ka rešenju problema. Mi smo često skloni da razvijamo nešto što se zove neljubav prema sebi. Prestanite da kritikujete sebe, pohvalite sami sebe za nešto lepo što ste uradili danas – ne čekajte da vas drugi pohvale.
Postoje četiri uzroka pomenutih nezdravosti, a to su ljutnja, krivica, ozlojeđenost i strah. Zato je važno da otkrijete šta je uzrok te krivice ili ljutnje. A ljubav je najjača isceljujuća snaga koja postoji. Postoji jedna osoba koju volite – to ste vi. Shvatite svoje potrebe i osećanja, zavolite sebe.
Iskoristite sve ono što vam se dešava u životu, ne kao grešku nego kao lekciju!

14:38
Siniša Ubović: Kada promenimo misli, promenićemo i život. Kada promenimo misli, promenićemo i naše telo. Da li vam se ikada nije desilo da ste ekstremno srećni, a da vas pritom nešto boli? Nije.

14:33
Siniša Ubović: Ja sam glumac koji je pre četiri godine zakoračio u put duhovnosti. Taj put mi pomaže da koračam kroz život na neki malo drugačiji način.

14:30
Počeo je treći Case Study – Putevi promene, u kojem će govoriti Siniša Ubović, glumac i lajfkouč.

IMG_6114-490x326
14:27
Snežana Dakić Mikić: Naučno je dokazano da ženama treba više sna nego muškarcima. Zato apelujem na sve žene koje žrtvuju sebe zbog porodice da radije izdvoje novac za pomoć u kući kako bi se odmorile, naspavale, otišle u bioskop šetnju, kako bi određeno vreme posvetile samo sebi.

14:20
Na redu su pitanja publike. Studentima koji uče noću, dr Manigoda poručuje da, za početak, počnu da uče danju jer naš organizam je “programiran” tako da noću spava. Takođe, konzumiranje kofeina, bilo kroz kafu i energetske napitke da biste noću ostali budni, a naročito kombinacija tih napitaka i alkohola – vodi u propast.

14:13
Miodrag Manigoda: Pre nego što počnemo da trčimo, ili se bavimo bilo kojom aktivnošću moramo prvo da se naspavamo. Odrasle osobe bi trebalo da spavaju 7-9 sati dnevno. Moramo poštovati naš biološki sat. Važno je i da tih sedam sati bude sedam sati kvalitetnog sna. Nesanica vodi ka gojaznosti, anksioznosti, stresu… S druge strane postoji i drugačiji poremećaj sna – preterano spavanje. Ovaj poremećaj se teško prepoznaje.

14:07
Snežana Dakić Mikić: Bavljenje sportom aktivira hormone sreće i raspoloženja, zato se tako dobro osećamo posle fizičke aktivnosti!

14:05
Veroljub Zmijanac: Sport je bitan za mentalno zdravlje, a danas imamo neverovatnu mogućnost da se bavimo fizičkom aktivnošću. Danas je sport postao lifestyle, odnosno životni stil.
Tanja Šešum: Veoma je važno razlikovati emocionalnu i fizičku glad.

13:57
Ljiljana Filipović: Za vaše zdravlje je veoma važan i način na koji razmišljate! Dokazano je da se optimisti teže razboljevaju od pesimista.

Ljiljana Filipović: Zaista je jako važno da u porodici postoji kvalitetna komunikacija. Kao bračni terapeut, najčešće se susrećem sa problemom komunikacije u porodici – roditelji ne razgovaraju dovoljno sa svojom decom.

13:55
Miodrag Manigoda: “Običnim” ljudima wellness ćemo približiti tako što ćemo im podići svest o zdravom načinu i stilu života. Takođe, važno je da budemo bliski sa bližnjima – jer to je put ka blagostanju.

13:50
Peđa Filipović: Masaža je postala statusni simbol i trebalo bi da se približi “običnim” ljudima, koji sa prosečnom platom to sebi ne mogu da priušte.

13:42
Ljiljana Filipović: Porodice su sve otuđenije. Roditelji se ne snalaze najbolje, ne znaju kako da se odnose prema deci. Zajednički porodični obrok je veoma važan!

13:37
Snežana Dakić Mikić: Sa 40 sam izgledala bolje nego sa 27 jer sam počela da se odmaram, a sa 27 nisam znala gde ću pre, bila sam aktivna po 25 sati dnevno.
IMG_6125-490x735

13:33
Veroljub Zmijanac: Naše telo ima potrebu za kretanjem. Svaki čovek će da iživi svoje telesno kretanje, ali to je samo prvi korak ka wellbeingu, iliti blagostanju. Volim da govorim o trčanju, kao posebnoj vrsti kretanja jer je automatska tehnika i bazičan sport. Trčanje je naša imanentna potreba, neophodna za blagostanje.

13:28
Tanja Šešum: Ja ću danas pričati o dobrostanju i aspektu mentalnog zdravlja. Na žalost, ili na sreću, hrana i emocija su jako povezana. Na primer, roditelji često koriste hranu da uteše ili nagrade svoju decu. Dok odrastamo, razvijamo emotivnu vezu između onoga šta jedemo i kako se osećamo.

Dr Miodrag Manigoda: Kada tragamo za blagostanjem, zapravo tragamo za zdravljem.

13:20
Ljiljana Filipović: Kada nismo zdravi, nije nam važna ni lepota. Moramo se brinuti o sebi da bismo postigli sklad duše i tela. To ćemo postići kroz zdrave navike.

IMG_6119-490x326

13:15
Počeo je drugi panel “Wellbeing: velike i male tajne blagostanja”. Učesnici panela su Peđa Filipović, wellnes stručnjak i kreator wellness programa, Ljiljana Filipović, porodični terapeut, dr Miodrag Manigoda, neurolog Dom zdravlja “Dr Ristić” (članica “MediGroup”), Tanja Šešum, psiholog i homeopata, Veroljub Zmijanac, maratonac, www.trcanje.rs i Snežana Dakić, TV voditeljka. Moderator panela je i ovog puta Nataša Miljković. Partner je Wellness, Bambi.

IMG_5262-490x326
13:03
Na redu su pitanja publike.
“Ne padajte na priče o dijetama, ne posežite za pilulicama i praškovima jer od toga nemate ništa. Jedino što treba da uradite jeste da se zainteresujete za svoju ishranu i da zainteresujete svoju decu da se zdravo hrane. To je ono što ja želim da vam kažem za kraj!”, poručila je Maja.

13:00
Maja Petrović: Još jedna od zabluda jeste da sladak život bez šećera nije moguć. I ja sam čula za steviju, ali sam bila skeptična prema ovom zaslađivaču jer sam pročitala svašta na internetu. Danas preferiram steviju u prahu, mada priznajem da sam u početku imala problem sa doziranjem stevije. Kada preterate sa ovim prirodnim zaslađivačem ukus hrane postaje gorak ili kiseo.

12:54
Maja Petrović: Fast food je sjajan i fenomenalan koncept, ali jedina mana u tom konceptu je hrana. Zato ja sama pravim svoj fast food – pravim zdravu hranu i sve zamrzavam! Kasnije mi treba samo nekoliko minuta da odmrznem hranu i obrok je gotov za nekoliko minuta.

12:46
Maja Petrović: U poslednjih šest decenija zdrava hrana je postalo nešto što mi nismo do sada videli. Na primer low fat mleko, koje je prerađeno i ima ukus kartona.
Pored priče o niskomasnom, često se priča o niskokaloričnom. Naučili smo da se plašimo hrane i kalorija, što je užasno! Treba da jedemo kvalitetne kalorije – zaboravite ponedeljke i to da svaki dan brojite da li ste pojeli 250 ili 270 grama šargarepe.

12:40
Maja Petrović: Blog “Vitki gurman” je napravljen za prosečne ljude kojima manjka discipline, i ova prezentacija napravljena je najviše za njih. Ne podnosim izreku “ne može i jare i pare” jer nije tačna – to da morate da žvaćete karton da biste bili vitki umesto da jedete ukusnu hranu apsolutno nije tačno! Svi treba da budemo gurmani!

12:35
Na redu je drugi Case Study – Vitki gurman, autorka istoimenog bloga.

12:00
U toku je pauza za kafu. Vidimo se za 20 minuta.
IMG_5198-490x326

11:45
Na redu su pitanja publike. Na pitanje u čemu je razlika između stevije i šećera, Ljubiša Knežević kaže: Stevija je u Srbiji odobrena tek u julu 2013. godina, ali se i dalje vrlo malo koristi. Koliko znam postoji samo kafa sa stevijom i čokolada sa stevijom. Jedan gram stevije menja 300 g običnog šećera! Preporučuje se 4 mg po kilogramu telesne težine, iako može i više.
IMG_5223-490x326
IMG_5199-490x326

11:38
Nataša Miljković podsetila je da se ponovo na velika vrata vraćaju prirodni proizvodi – jedan od njih je i prirodni zaslađivač stevija, spomenut na početku konferencije, koji je sve popularniji u svetu. Nutricionista Ljubiša Knežević potvrdio je kako je stevija potpuno bezbedna, te da u potpunosti zadovoljava potrebe organizma za šećerom.

11:31
Ljubiša Knežević: Dijeta je stil života – njen cilj nije da se vi mučite i gladujete, već da promenite svoje navike. Restriktivne i jednolične dijete nikako nisu dobre i zdrave. S druge strane, postoji niz metaboličkih dijeta. Navike o ishrani nosimo iz kuće – ono što nam je mama kuvala i na šta nas je navikla, to jedemo i kad odrastemo.

11:25
Milan Gromilić: Genralno, kultura tela i kultura ishrane ne postoji danas. Nadam se da će ova konferencija biti odskočna daska i da će se o ovoj temi više pričati – ne zbog nas, već zbog naše dece!

11:20
“Ja nemam vremena da idem u teretanu. Šta radim? Vežbam kod kuće. Svi imate kod kuće stolicu, zar ne? Iskoristite je!” Neda Ukraden takođe nam je demonstrirala svoj način vežbanja:
IMG_5204-490x326
Neda Ukraden: Šta je ono što je proklamovano zdravo, a šta je zaista zdravo za vaš duh i telo? Ono što mene drži u kondiciji jeste svest o tome da sama sebi moram biti prijatelj.
Nije mi svejedno šta i kako jedem. Kuvam i pripremam namirnice na način koji mislim da je zdrav, odmaram duh i telo. Dan mi počinje čašom mlake vode i pola grejpa. Imam neke svoj trikove za dobar izgled – na primer, sama se farbam i feniram jer nisam imala lepa iskustva sa frizerima.
Suština je u sledećem – ja sam zadovoljna sa svojim gabaritom! Moram biti srećna da bih bila vitka i zdrava!

IMG_5179-490x326
11:15
Milan Gromilić: Vera jeste važna u postizanju cilja. Dešavalo se da naporno treniram – znam sve tehnike, pokušavam nekoliko puta i ne ide. Ali nikada nisam rekao “neću” ili “ne mogu”!
11:06
Slavica Squire: Ja nikako nisam mogla da prelomim i krenem, da shvatim šta mi je u životu najvažnije. Falila mi je ta jedna kockica. Meni je posao najvažniji, a kada sam shvatila da ću ljudima bolje da predstavim taj posao kad ne budem imala 100 kilograma – tada sam i smršala!
Ne donosim odluke za ceo život, ali kada se probudim kažem – danas ću da vežbam, danas ću jesti zdravo. To je mnogo lakše nego praviti dugoročne planove. Možda ću sutra jesti nezdravo, ali danas ću vežbati i raditi kako treba.
Gorica Nešović: Kada bismo slušali svoj telo i više razmišljali o njemu, mnogo bismo bolje znali i da se brinemo o njemu – jer bismo se bolje i upoznali sa telom.

IMG_5188-490x326
11:05
Neda Ukraden: Imam 63 godine, preko 40 godina karijere i život kakav se ne preporučuje nikome. Dan menjate za noć, puno vremena provodite u automobilu… a danas pred vama stoji zdrava žena.
Kako to postižem? Nisam u paničnom strahu od starosti, bora i kilograma. Shvatila sam zahvaljujući odgoju i ličnom iskustvu, ključ i šifra leže u svesti o sebi i tome da morate prihvatiti sebe.
U toj harmonizaciji, između toga ko sam, šta sam, šta mogu i šta želim, ali i šta se od mene očekujemo – to je moja priča!

11:00
Milan Gromilić: Kad sam dobio decu, počeo sam drugačije da razmišljam o svemu, pa i o hrani. Meni je porodica ta koja je pokazala da treba da počnem da razmišljam o tome.

IMG_5173-490x326
10:58
Gorica Nešović: Danas je neprihvatljivo da žena ima i dva kilograma viška, ali muškarci koji imaju i po 10-15 kilograma imaju “bojlerčić” i zovu ga meda. Žene koje žele da znaju koliko su dobile ili izgubile, ne treba da nose helanke ili trenerke, jer stvaraju iluziju – uvek su nam taman, a onda problem nastane kada obučemo farmerke.
Dok ne budete želeli sami na sebi da radite – nećete postići cilj. U svakom od nas postoji lepo i manje lepo. Ne treba se stideti – hajde da radimo na tome što je lepo, ali ono manje lepo ne treba skrivati po svaku cenu.
IMG_5167-490x326
10.53
Slavica Squire: Još uvek imam više nego što srpska policija dobrog ukusa odobrava, ali sam skinula 40 godina pre dve godine i to održavam. Probala sam da manje jedem, fizičku aktivnosti, ali nije imalo rezultata kod mene. Shvatila sam da nije problem ni u hrani ni u vežbanju, već u strahu, a rešenje je u ljubavi. Počela sam time da se bavim, shvatila sam da nije važno da usrećim svakog koga sretnem, nego da volim više samu sebe. Sama sam sebe sabotirala, ali sam radila na tome šest meseci, primenjivala sam metode mentalnog reprogramiranja, a proces mršavljenja nakon toga bio je najlakši.
IMG_5159-490x326
10:49

Da je zaista u dobroj formi – Marija nam je i demonstrirala!
IMG_5164-490x735

10:47
Marija Savić Srećković: Često mi kažu da smaram pričom o tome koliko je bitno vežbati i živeti zdravo, ali ja dolazim iz sporta i svi kažu da mi je lako, jer sam sportista, ali sam odavno shvatila da ono što meni sport donosi – disciplinu. Ono što sam uspela sa svojim telom u četrdesetim godinama i uspela da se porodim po drugi put bez epiduralne anestezije!
Naš život je neka vrsta borbe, a meni je sport u tome pomogao. Nikako ne treba jedini motiv da nam bude da pobedimo već da se borimo sami sa sobom, da sebi postavimo neki cilj. Moj cilj je bio da i u starosti budem zdrava, i da nikome ne budem na grbači. Volela bih da i u sedamdesetim godinama budem na raspolaganju i od pomoći svojoj deci.

IMG_5140-490x326
10:37
Ljubiša Knežević: O zdravlju treba razmišljati tokom cele godina. Najvažnije je da unos hrane bude jednak našoj fizičkoj aktivnosti. Važno je i da konzumiramo sve grupe namirnica, ali da unos tih namirnica bude dobro izbalansiran.
Takođe, mi obroke često preskačemo. Doručak je veoma važan i bitno je da on bude uvek u isto vreme. Dobro je imati užine, voće je u redu, ali ni sa njim ne treba preterivati, jer ima mnogo šećera. Kada govorimo o šećeru, Ministarstvo zdravlja odobrilo je zaslađivač stevija kao potpuno bezbedan. Poznat je od davnina, koristila su ga plemena za zaslađivanje pića, danas se proizvodi u tečnosti, u prahu. Mogu da ga koriste svi, čak i trudnice i dijabetičari.
IMG_5145-490x326
Nataša Miljković postavila je svim učesnicima isto pitanje – šta je formula zdravlja?

10:30
Na redu je prvi panel “Zdravlje i vitkost: ultimativni vodič”. Učesnici panela su: Ljubiša Knežević, nutricionista i predsednik Društva dijetetičara – nutricionista, Marija Savić Srećković, fitnes instruktorka i takmičarka, Slavica Squire, NLP Master Coach Trainer, Gorica Nešović, voditeljka, Milan Gromilić, baletski igrač i koreograf i Neda Ukraden, pevačica. Moderator je Nataša Miljković. Partner panela je Dijamant.

10:27
Mi danas nismo svesni koliko je kroz istoriju bilo teško i kompleksno proizvesti hranu. Tada nije bilo oklagije, a pita je bila fast-food.

IMG_5102-490x326
10:20

Na redu su pitanja publike.
Tamara Ognjević: U antičko vreme kada sednete s nekim za sto, to automatski znači da ste s njim u dobrim odnosima. Živimo u moru obilja, jedemo sami, zato smo i gojazni. To je problem našeg vremena – svega je previše, vremena je premalo!

IMG_5110-490x326

10:16
Tamara Ognjević: “U antičko vreme su sami jeli jedino varvari! Jesti u društvu bilo je pitanje civilizovanosti”

10:13
Danas imamo ideju o tome da je francuska kuhinja najveće merilo elegancije u gastronomiji. Iznenadili biste se kada biste znali kako Rimljani jedu i mnogi od njih, i u prošlosti, pa i danas, koriste usluge protokol majstora koji će im pripremiti hranu.

10:08
Počeo je Case Study 1: Bog kao hrana i hrana kao Bog, u kojem će pričati Tamara Ognjević, istoričar umetnosti i gastroheritolog.

10:05
Konferansije Zorana Stojković zvanično je otvorila konferenciju “Formule vitkosti i zdravlja”, a nakon pozdravnog govora reč prepustila istoričarki umetnosti Tamari Ognjević.

pocetak-490x373

09:24
Početak konferencije “Formule vitkosti i zdravlja” zakazan je za 10 sati u hotelu Hyatt Regency Belgrade. Danas ćemo pričati o  svemu što se može podvesti pod pojam – zdrav stil života. Pratite prenos na portalu iz minuta u minut.

Program konferencije možete pogledati OVDE.

Media Clipping

Audio/Video Clipping

web clipping