Nakon Novog Sada i Niša, ekipa Teen Talka 2016  konačno stiže i u Beograd. Beogradski Dom omladine 8. novembra od 9.30 ugostiće veliki broj tinejdžera iz Beograda i cele Srbije, a magazin Bravo, u saradnji sa tradicionalnim Teen talk partnerom Telenorom, potrudiće se da ovaj dan učini zabavnim i korisnim za sve posetioce.

dino

Na panelu “Like4Like-Follow4Follow: Šta smo sve spremni da uradimo zarad popularnosti u virtualnom svetu?” učestvovaće i Dino Tutundžić, admin čuvenih “Mudrolija sa Twittera”.

Kako su nastale Mudrolije? Da li se iza ove priče krije ona “počeli smo u garaži i osvojili internet”?

– Mudrolije su nastale sasvim spontano, mada danas, sa ove vremenske distance nisam siguran. Ne nije bilo nikakve garaže, živeo sam sam u stanu od 70 kvadrata i nisam imao pametnija posla u tom trenutku, a internet je bio isuviše “dosadan” za moj ukus, pa smo rešili da minglujemo društvene mreze, fejsbuk i tviter i instagram u ovom slučaju. A i da se “osvetim” bivšoj devojci koja je rekla da nemam dovoljno dobru ideju da nešto promenim.

Slabo te ima u medijima, ali si u jednom intervjuu rekao da je do sada na Mudrolijama postavljeno preko 15.000 tvitova. Koliko je to posla dnevno, da li već unapred znate koje profile pratite, koje influensere?

– Posla je sve više, u najboljem slučaju par sati dnevno. Pa, postoje određeni ljudi koje redovno čitamo tj. kod kojih možemo pronaći uvek dobar tvit tj. ritvit, mada nema pravila, ulaže se trud da uvek pronađemo nekog novog i zanimljivog.

Kako se meri uticaj na društvenim mrežama? Brojem pratilaca i lajkova?

– Brojem šerova. Lajkovi su za amatere. Šalu na stranu, broj lajkova i pratilaca je jedan od parametara, i to onaj najvidljiviji, mnogo je nekad bitnije koliko neka osoba ili brend mogu ljude da pokrenu na neku konkretnu akciju, a da bi do toga došlo mora da se uradi mnogo, a pre svega da ljudi steknu poverenje u “uticajnog”.

Šta smo sve spremni da učinimo za popularnost u digitalnom svetu? Sigurno ima onih kojima ste pomogli u tome?

– SVE.B ukvalno. Da se prodaju za lajkove i popularnost, da kradu, prepisuju, plate, dodvoravaju, šlihtaju, izmišljaju sve što im može doneti nivo više na zamišljenoj lestvici popularnosti, da podmeću drugima, uništavaju konkurenciju, napadaju javno druge, osuđuju, lažno morališu… Da ima ih mnogo, dovoljno da se odavno više ne bavimo tim kao nekada na početku, kada smo pratili reakcije pojedinaca kada postaju sve popularniji zahvaljujući Mudrolijama. Sada nam je sasvim svejedno.

Teen talk se u Beogradu održava već četvrti put i svojevrsni je brend o kom se dugo priča.

Kompletan program pogledaj OVDE.

Ukoliko i ti želiš da budeš gost na konferenciji “Teen Talk”, pošalji nam svoje lične podatke (ime, prezime, broj telefona i školu koju pohađaš) na mail office@communications.rs!

Jelena JovičićPrivatna arhiva