#PorodicneFirme2017 – Minja Bolesnikov: U Grand Motorsu se stalno dešavaju neke lepe, nove stvari i naša mreža raste!

U organizaciji kompanije Color Press Group i centra za edukaciju “Pro Educa” , 15. marta u hotelu “88 Rooms” u Beogradu održan je poslovni forum koji se bavio tematikom porodičnih firmi.

Posetioci su mogli da čuju kakvi su to izazovi, problemi, ali i načini kako da se prevaziđu isti tokom pet studija slučaja i tri panel diskusije na kojima su učestvovali stručnjaci iz ove branše kao i uspešni vlasnici porodičnog biznisa.

Konferenciju su otvorili Erik Kosuta, predsednik Konfinindustrije Srbija, udruženja italijanskih industrijalaca u Srbiji, zatim se posetiocima obratio Aleksandar Kemiveš, direktor odeljenja za strateško planiranje, razvoj i analize Privredne komore Srbije i na kraju Robert Čoban, predsednik Color Press Grupe.

Prezenter Case study – Grand Motors i učesnik panela “Angažovanje spoljnih menadžera u porodičnim firmama” bio je Minja Bolesnikov, direktor marke Ford u Srbiji u okviru Grand Motors-a, koji nam je tokom konferencije rekao:

U Grand Motorsu se stalno dešavaju neke lepe, nove stvari. Trenutno se otvaraju novi dileršipi u Jagodini, u Šapcu je već postavljen, tako da naša mreža raste. Potpuni su sad hit novi Volvo-i…

Kompletan razgovor poslušajte u videu: