jelen

Poslednjeg vikenda u oktobru 28. i 29. oktobra, uz pokroviteljstvo Grada Novog Sada i Nemačko-srpske privredne komore, Color Press Grupa u Master centru Novosadskog sajma po prvi put organizuje “Novosadski oktoberfest“. Događaj će proteći u znaku piva, kobasica i pereca i puno dobre muzike.

Pored tri najveće srpske pivare – “Heinekena“, “Carlsberga” i “Apatinske“, svoje etikete predstaviće i proizvođači zanatskih piva kao različiti i uvoznici piva iz svih delova sveta.

Bogat muzički program čine: Zvonko Bogdan, Orthodox Celts, Gift, Ničim izazvan, The Frajle, Jurassic Rock, Štikle i vikleri i veliki broj domaćih i stranih DJ-eva.

Tim povodom razgovarali smo sa Nebojšom Jovanovićem, Junior Brand Manager, Apatinska pivara.

Smatrate li da pivske manifestacije, poput ove, mogu da budu dobar turistički potencijal i da bi trebalo da budu uvrštene u turističku ponudu Srbije?

– Zašto da ne? Najveću pažnju javnosti privlače manifestacije koje nude razovrsni muzički program, dobru zabavu, mogućnost da se uživa u brojnim pivskim domaćim i stranim brendovima. Možemo se pohvaliti brojnim pivskim manifestacijama koje se u našoj zemlji održavaju i smatram da imaju dobar potencijal za promociju identiteta lokalnih zajednica, ali i ekonomski razvoj zemlje u celini.

Šta očekujete od Novosadskog Oktoberfesta i šta će posetioci moći da iskuse na vašem štandu?

– Verujem da će se organizatori potruditi da ispune očekivanja posetioca pružajući im bogati muzički program, veliki izbor piva i delikatesa, donoseći na taj način autentičan duh Bavarske. Apatinska pivara u svojoj ponudi ima preko 17 brendova, a posetioci će moci da probaju Jelen, zatim novo Jelen Nefiltriano, Nikšićko pivo, Nikšićko tamno, Staropramen, Stella Artois. U ponudi su i belgijski Leffe i Hoegaarden kao i Lowenbrau koji je inače oficijalno pivo Oktoberfesta u Nemačkoj. Pored dobrog piva, posetioci će moći da uživaju i u akcijama koje smo pripremili za njih.

Medijima je odjeknula odlična kampanja koju ste uradili tokom Paraolimpijskih igara. Kako ste zadovoljni tom kampanjom?

– Pre svega smo želeli da skrenemo pažnju javnosti na to da je svaki deseti građanin Srbije osoba sa invaliditetom. Zbog toga smo promenili etiketu svake desete boce Jelen piva kojom smo poručili da je jelen i bez jednog roga – jelen i da su svi naši paraolimpijci pre svega vrhunski sportisti. Naši partneri iz Paraolimpijskog saveza Srbije i mi smo jako zadovoljni rezultatom koji je projekat „Šampioni svaki dan“ postigao. Srbija je upoznala paraolimpijce, pratila ih i bodrila tokom igara. Ovoga puta je bilo šest puta više medijskih objava nego pre četiri godine u Londonu. O uspehu najviše govori činjenica da se ovih dana Paraolimpijskom komitetu Srbije javlja sve veći broj osoba sa invaliditetom sa željom da treniraju neki od sportova. Ovo samo početak šire platforme čiji je cilj da među osobama sa invaliditetom bude što više sportista. Naši paraolimpijci će imati podršku Jelena i tokom narednog olimpijskog ciklusa do Tokija 2020.

Da li u planovima za sledeću godinu imate neke nove ukuse i vrste piva?

– Ljubitelji naših brendova navikli su da svake godine pripremimo nešto interesantno za njih, i uvek ih iznanadimo novim ukusima ili proizvodima. Nama je fokus na potrošačima, i nastojimo da budemo korak ispred svih po pitanju inovacija, ali složićete se, još uvek je rano da otkrivamo detalje o planovima za sledeću godinu.

Ulaznice po ceni od 200 dinara mogu se naći na portalu i prodajnim mestima GIGSTIX-a, a detalje o rezervaciji stolova i programu pogledajte na web adresi www.oktoberfest2016.rs

OktoberFest_web_banner_insta

Jelena JovičićPromo