#Digital2014! Change or Die: Preživeće samo telekomi, mediji i agencije koji budu spremni na brze i česte promene!

MIC_0612

19:01

Sada je na redu izvlačenje nagrada u kojem učestvuju svi koji su tokom dana ubacili vizit-kartu u staklenu posudu a trenutno se nalaze u konferencijskoj sali. Amira Medunjanin izvukla je dobitnicu krstarenja koje dodeljuje “Cruise & Ferry Center”, a nagradu je ovojila Dragana Jelić. Time je završena današnja konferencija Digital 2014!

MIC_0601

18:57

Tokom panela “Vidimo se na selfiju” pristigli su i sledeći tvitovi putem hashtaga #digital2014.

tw55 tw44 tw45 tw46 tw47 tw48 tw49 tw50 tw51 tw52 tw53 tw54

18:50

Rezultati ankete sa pitanjem “Na kojoj od ovih društvenih mreža imate profil?”, u kojoj je anketirano 120 prisutnih izgledaju ovako: 102 Facebook, 78 Twitter, 67 Instagram, 65 Google +, 55 YouTube, 17 tumblr i 12 Flickr.

18:47

Amira Medunjanin: “U Bosni su zvezde samo na nebu. Pojam zvezda i dalje im je potpuno stran.”

18:40

Nataša Đukanović: “U prvih 48 sati od registracije, Go Daddy je zabeležio preko 100.000 registracija domena ‘.me’. Međutim, ne mislim da baš svako želi da podeli nešto o sebi. Većina velike stvari zadržava za sebe. Kada je reč o selfiju, smatram da je u pitanju trenutni trend tehnologije, jer imamo telefone koji nam to omogućavaju.”

MIC_0547

18:37

Dragan Močević: “Imam službeni telefon koji nema ni mejl, ni foto-aparat. Tviter me podseća na jednu seosku kafanu, koja pokušava da bude fensi, a njegovi korisnici podsećaju me na njene goste.”

18:32

Aleksandar Šapić: “Ljudi generalno dobro reaguju kada je reč o humanitarnim akcijama, a sms poruke vidim kao najpraktičniji način prikupljanja novca za one kojima je on potreban.”

MIC_0557

18:27

Tatjana Vojtehovski: “Ne mislim da lajk pomaže, za razliku od retvita koji sigurno ima učinak. Ne volim da na silu učestvujem u humanitarnim akcijama, a za sav uspeh fonda ‘Budi human’ zaslužan je sigurno Aleksandar Šapić.”

18:20

Zoran Torbica: “‘Ice-bucket challenge’ potpuno je bio nepotreban kod nas, nakon lečenja dece sms-om. U pitanju je čisto pomodarstvo.”

MIC_0531

17:59

Na programu je poslednji panel pod nazivom “Vidimo se na selfiju”, koji će razjasniti pitanja korišćenja „pametne“ tehnologije, društvenih mreža i novih medija. Učesnici su Aleksandar Šapić, Beograd, Zoran Torbica, Beograd, Dragan Močević, Prime Communications, Banjaluka, Tatjana Vojtehovski, Adria Media Group, Beograd, Nataša Đukanović, Podgorica i Amira Medunjanin, Sarajevo. Moderatorka je Dragana Đermanović, a uvodnu reč ima Istok Pavlović.

MIC_0515

MIC_0527

17:52

Pre početka poslednjeg panela, pročitajte još nekoliko zanimljivih tvitova sa hashtagom #digital2014.

tw52 tw37 tw38 tw39 tw40 tw41 tw42 tw43 tw44 tw45 tw46 tw47 tw48 tw49 tw50 tw51

17:50

Na pitanje sa Tvitera, da li je nekada doživeo neprijatnosti zbog neke kolumne u “Novostima”, Voja Žanetić nasmejao je publiku i rekao – “svaki put kada je trebalo da je napišem”.

MIC_0507

17:35

Voja Žanetić: “Naše prisustvo nekom događaju je samo po sebi postalo događaj. Mi smo ‘skrinejdžersi’.”

MIC_0509

17:20

Svoje viđenje društvenih mreža i novih medija izneće Voja Žanetić, u posebnoj prezentaciji pod nazivom “Izgubljeni u tajmlajnu”.

MIC_0450

17:00

Završen je treći panel. Na redu je pauza za kafu powered by Grand kafa, a potom sledi deo konferencije posvećen društvenim mrežama.

grand kafa

16:45

Na kraju panela prezentovani su rezultati ankete sprovedene u publici. Na pitanje “Kada će se po potrošnji i standardu osetiti izlazak iz krize u Srbiji?”, 63% posetilaca konferencije dalo je odgovor “posle 2020”, dok je 28% odgovorilo da će se to dogoditi 2017. godine. Manji procenat, samo 7% ispitanika odlučuli se za 2016. godinu, a najmanji procenat, samo 2%, reklo je da je 2015. godina vreme kada ćemo izaći iz krize.

MIC_0495

16:41

Marin Šimurina: “Štampani mediji nemaju pravu sliku o svojim konzumentima – najegzaktnije podatke u tom smislu imaju digitalni mediji.”

MIC_0474

16:35

Milica Stefanović: “Potrošači su navikli da na društvene mreže gledaju kao na ‘svoj’ medij, te shodno tome i njihova očekivanja prema omiljenom brendu rastu.”

MIC_0467

MIC_0476

16:20

Dragana Đermanović, moderatorka jednog od narednih panela, javila se da replicira Milanu Šimurini, te stala u odbranu “pojedinaca” koji na društvenim mrežama  za manje honorare rade za određene marketinške agencije.

Milica Stefanović: “Velike kompanije gledaju kako da ostvare emotivni odnos sa potrošačima – to je tzv. brand-love score. On nama omugaćava posebno mesto u srcu potrošača.”

16:17

Ejub Kučuk: “Svako ko je iz medija, a želi da postigne veće prihode, moraće da pribegne konverziji.”

16:15

Marin Šimurina: “Svako ko danas ima wi-fi, postaje konkuretan velikim operaterima. Eko-sistem dovodi do potpune demokratizacije – stoga, mi treba da slavimo, jer nas je tehnologija dovela do povratka u prirodno stanje stvari.”

16:10

Branka Maletić: “Uz sve veći broj spotova na internetu, postavlja se pitanje kako mi to sve možemo da izmerimo. Naravno, podaci jesu bitni.”

16:05

Ejub Kučuk: “Nedavno sam pokušao da napravim listu nekih brendova i nisam mogao da se setim tri proizvođača guma. Zašto? Zato što su me izgubili kao kupca, jer se oglašavaju tamo gde ih ja ne vidim.”

MIC_0431

15:58

Marin Šimurina: “Godinama smo u agencijama imali samo jedan zadatak – ‘think outside the box’. Međutim, u kompanijama više nisu ‘glavne zvezde’ direktori marketinga, već direktori prodaje.”

15:49

Bojan Rendulić: “Sa dolaskom novih trendova, jedino televizije neće izgubiti. Osim toga, globalni mediji postaju sve važniji – Google, Facebook i, od skoro, Twitter.”

MIC_0464

15:40

Milica Stefanović: “Ne znači da smo svi počeli da pravimo loše reklame, već su se navike potrošača promenile – oni danas, kada krenu reklame, uzimaju u ruke svoje telefone.”

Milica Stefanović: “Nadamo se da će nam naredna godina doneti prelom koji će nam omogućiti da krenemo napred. Ključ je dopreti do korisnika preko svih kanala komunikacije, tako da ostanete relevantni, a uzimajući u obzir limitirane budžete kojima svi, u ovim kriznim godinama, raspolažemo.”

MIC_0453

Počeo je treći panel, Money Talks, koji će pokušati da odgovori na pitanje šta očekujemo od oglašavanja u 2015. godini.

15:30

Pred nama je treći panel – Money Talks u kojem će učestvovati vodeći ljudi medijskih agencija i velikih klijenata. Uvodničar je Iva Đurković, OMD Media, a učesnici su Marija Matić, Direct Media, Milica Stefanović, Coca Cola, Branka Maletić, Media S, Marin Šimurina, Grey, Bojan Rendulić, Initiative FB, Ejub Kučuk, Mita Group, Sarajevo. Moderatorka je Marina Kosanović.

MIC_0426

15:22

Dok čekamo početak trećeg panela, pogledajte koje su poznate ličnosti posetile današnju konferenciju.

Melina Kameric i Goran Milic

Melina Kamerić i Goran Milić

Branislav Lecic

Branislav Lečić

Brent Sadler

Brent Sadler

Dejan Turk

Dejan Turk

Dragan Mocevic

Dragan Močević

Duska Jovanic

Duška Jovanić

Goran Karadzic

Goran Karadžić

Ivica Mudrinic

Ivica Mudrinić

Jelena Djokic i Boban Spasojevic

Jelena Đokic i Boban Spasojević

Lidija Culibrk

Lidija Ćulibrk

Ljubisa Lukic

Ljubiša Lukić

Maja Gojkovic

Maja Gojković

Marina Kosanovic

Marina Kosanović

Milka Forcan

Milka Forcan

Mira Vladisavljevic

Mira Vladisavljević

Nina Radulovic Lecic

Nina Radulović Lečić

Predrag Culibrk

Predrag Ćulibrk

Robert Coban i Goran Milic

Robert Čoban i Goran Milić

Slobodan Djinovic

Slobodan Đinović

Tatjana Citic

Tatjana Ćitić

Uve Fredhajm

Uve Fredhajm

Zeljko Mitrovic

Željko Mitrović

Zoran Torbica

Zoran Torbica

voja zanetic

Voja Zanetić

aleksandar sapic

Aleksandar Šapić

ejub kucuk

Ejub Kucuk

istok pavlovic

Istok Pavlović

tanja vojtehovski

Tanja Vojtehovski

Timofejev

Aleksandar Timofejev

15:16

Lea Stanković uputila je poruku kompanijama: “Budite prvi, budite hrabri, orkestrirajte i uputite jednu poruku.”

15:02

Lea Stanković predstavila je tri trenda zajednička svim prezentacijama sa Kanskog festivala iz oblasti advertajzinga. Prvi među njima jeste sve češće okretanje kreiranju sadržaja koji izazivaju interakciju. Drugo, tehnologija zauzima sve značajnije mesto u advertajzingu, što je predstavljeno kroz kampanju kompanije British Airways. Treći trend vezan je za kreiranje sadržaja koji menja navike potrošača.

MIC_0416

15:00

Iz medijske sfere polako prelazimo u marketinšku. Koji su trendovi kada je reč o kreativnim kampanjama u svetu govoriće Lea Stanković iz „Communisa“.

MIC_0395

14:41

Nenad Milosavljević: “Ljudi sve češće ‘sumanute’, ali istinite vesti dele na društvenim mrežama uz hashtag #nijenjuz, koji je nastao potpuno spontano.”

Nenad Milosavljević: “Stvarnost često nadmaši naše satirične ideje, pa postaje sve teže izmišljati vesti.”

14:38

Nakon pauze za ručak, sledi prezentacija portala Njuz.net, koju će posetiocima predstaviti Nenad Milosavljević.

13:45

Dok traje pauza, pročitajte nove interesantne tvitove koji su pristigli putem hashtaga #digital2014.

tw34 tw16 tw17 tw18 tw19 tw20 tw21 tw22 tw23 tw24 tw25 tw26 tw27 tw28 tw29 tw30 tw31 tw32 tw33

13:50

Na redu je pauza za ručak, nakon koje sledi nastavak konferencije.

rucak 5

Ford

pauya

rucak 1

rucak 2

rucak 3

Instagram kutija

instagram fotkanje

13:42

Nakon završetka panela, prezentovani su rezultati ankete sprovedene među gostima konferencije, a koja se ticala načina na koji se danas čitaju dnevne novina. Čak 61% prisutnih odgovorilo je da to čini i u printu i onlajn, dok se 34% odlučio isključivo za onlajn novine. 4% posetilaca reklo je da ne čitaju dnevne novine, a 1% novine čita u print verziji.

MIC_0291

13:28

Goran Karadžić: “Država će jednom delu populacije obezbediti neophodne uređaje, ali još uvek će biti odlučeno da li će to biti korisnici socijalne pomoći ili oni sa najnižim platama i penzijama. Time će biti pokriveno 32% domaćinstava, a ostali će morati da odu u prodavnice i kupe uređaje koji koštaju između 22 i 25 evra.”

Željko Mitrović: “U maju sledeće godine, kada sprovedemo do kraja digitalizaciju i kada dođe tzv. ‘switch off day’, oko 600 do 700 hiljada domaćinstava ostaće u mraku, jer neće moći da prate program ukoliko ne budu imali odgovarajuće uređaje i antene.”

Željko Mitrović: “Sramota je da RTS, sa novcem kojim raspolaže, ne proizvodi sopstveni dramski program, već u najgledanijim slotovima emituje ‘Srećne ljude’ i ‘Bolji život'”.

13:22

Željko Mitrović: “Ponekad se spuštamo do granice pristojnog, kako bismo odgovorili na potrebe gledalaca.”

MIC_0341

Tatjana Ćitić: “Javni servis ima oko 4.300 zaposlenih, dosta je viška, ali mi moramo da se transformišemo u mali sistem koji će funkcionisati nakon digitalizacije.”

MIC_0310

Goran Milić: “Izlizala se koncepcija državne televizije.”

13:16

Goran Milić, govoreći o rijaliti programima, citirao je Aleksandra Tijanića: “Na hiljade ljudi u Srbiji ne spava kako bi gledalo pet ljudi kako spavaju.”

MIC_0315

Goran Milić: “Televzija je kod nastala iz radija, a u Americi iz Holivuda – njima je priroritet bila gledanost.”

13:10

Dražen Mavrić: “Mi smo tu radi gledalaca, ali smo beskompromisni kada je reč o informativnom programu – ne podilazimo ni političarima, ni oglašivačima. Međutim, kod ostalog programa podilazimo publici i emitujemo ono za šta mislimo da će oni želeti da gledaju. Turski program je i dalje gledan, ali smo ga izrabili.”

MIC_0336

13:02

Goran Karadžić: “Saradnja sa Zagrebom i Sarajevom je odlična, imamo slične probleme i trudimo se da praksa među nama bude ujednačena. Problemi leže u tržištu. Televizija je biznis i to se grupo vidi u našem regionu.”

MIC_0302

Željko Mitrović: “Digitalna revolucija je u takvoj ekspanziji, da zakonska regulativa ne može da postigne njen tempo.”

MIC_0324

Moderatorka je sve učesnike pitala kako vide regionalno medijsko tržište, s obzirom na to da se govori o tri različite zemlje, sa sličnim kulturama, ali različtim zakonskim regulativama.

12:53

Brent Sadler: “Multitasking je veoma važan i moramo se adaptirati na promene, kao i težiti kreativnosti.”

MIC_0297

Brent Sadler: “Pre 15 godina bio sam reporter CNN-a tokom NATO bombardovanja na istom ovom mestu i dobro znam šta se ovde dešavalo. Međutim, danas govorimo o medijima i borbi između tradicionalnih medija i digitalizaciji i načinu kako da se ova promena premosti.”

Brent Sadler je, obraćajući se Željku Mitroviću rekao: “Pink nikada neće biti zaboravljen, bez obzira na sve promene koje se dešavaju na medijskom nebu!”

MIC_0293

12:48

Željko Mitrović rekao je da već danas imamo situaciju u kojoj za gledanje televizije više nisu potrebni kablovi, već samo brz protoko interneta, te da samo njegova kompatija nudi četiri prozivoda pomoću kojih gledaoci mogu da gledaju preko 100 kanala.

12:43

Željko Mitrović: “Okolnosti su izmenjene i o elektronskim medijima ne može se više govoriti kao pre 10 godina. Stanje u regionu je mnogo gore nego pre, naročito zbog advertajzinga i smanjenja budžeta. U celom regionu su uspostavljeni počeci ukupne transformacije.”

12:36

Goran Milić: “Srbija je zemlja o kojoj se mnogo više priča nego o Kamerunu – zanimljiva je istorijski, politički. To treba iskoristiti kao proizvod i pročitati šta je to univerzalno zanimljivo u vezi sa Srbijom ili Hrvatskom i to plasirati svetu.”

MIC_0278

MIC_0234

12:25

Sada je na redu drugi panel pod nazivom Gde se krije građanin Kejn: Medijski skener regiona 2014. Panelisti su Dražen Mavrić – Nova TV, Zagreb, Goran Milić, Al Jazeera Balkans, Sarajevo, Brent Sadler, N1, Beograd, a moderatorka je Jovana Gligorijević, pomoćnica glavnog urednika magazina “Vreme”. Ali, pre toga, Goran Karadžić, predsednik Saveta Regulatornog tela za elektronske medije, kako se nekadašnja RRA danas zove, govori o digitalizaciji i elektonskim medijima u Srbiji, a prisutnima će se obratiti i Tatjana Ćitić, odgovorna urednica Digitalnog programa RTS-a, koje će prisutnima ispričati kako Javni servis dočekuje digitalizaciju.

MIC_0241

MIC_0229

MIC_0251

MIC_0244

MIC_0257

12:17

Ljubiša Lukić zaključio je da su prednosti “Multiplatform Certificate” realan medijski potencijal, efikasnije korišćenje budžeta za oglašavanje, realna slika jedinstvenih poseta vebsajtu, svetski priznati parametri, a ciljna grupa je na dohvat ruke.

MIC_0195

12:04

Ljubiša Lukić: “Digitalne replike danas postaju mnogo čitanije od print izdanja.”

Ljubiša Lukić rekao je da izdavače sada posmatramo kao vlasnike medija.

MIC_0199

MIC_0208

Ljubiša Lukić: “Kreiran je konsolidovan odit (Multiplatform Certificate) u svetskoj ABC organizaciji IFABC, kao odgovor na promene na tržištu medija. Javlja se pad tiraža štampanih medija, digitalna izdanja u funkciji su održanja referenci štampanih izdanja, a primetan je dinamičan rast web-a.”

Ljubiša Lukić: “Svaki vlasnik medija ima ‘urođenu manu’ da preteruje sa snagom svog medija.”

12:00

Nakon pauze sledi prvi Case Study – Integrisanim oditom do većih oglasnih potencijala u Srbiji i svetu.
Prisutnima će se obratiti Ljubiša Lukić, direktor ABC Srbija, koji će govoriti o novim trendovi iz ove oblasti.

11:39

Dok traje pauza, pročitajte najzanimljivije tvitove sa hashtagom #digital2014.

tw15 tw1 tw2 tw3 tw4 tw5 tw6 tw7 tw8 tw9 tw10 tw11 tw12 tw13 tw14

11:33

Usledila su pitanja sa Tvitera. Na pitanje jednog od korisnika ove društvene mreže, upućeno Ivici Mudriniću, da li je teže raditi za hrvatskog ili nemačkog poslodavca, Senior Vice President Deutsche Telekom Europe odgovorio je da kompaniju čine ljudi, nezavisno od geografije ili mentaliteta.

Na redu je pauza za kafu u trajanju od pola sata, a konferansije je obavestio prisutne da pauzi mogu ubaciti svoje vizit-karte u staklenu posudu koju će nositi hostese. Na kraju konferencije biće izvučen dobitnik nagradnog krstarenja koje poklanja agencija Cruise & Ferry Center. U igri su samo oni koji u trenutku izvlačenja budu u sali.

royal caribbean

11:25

Pred kraj panela predstavljeni su rezultati ankete sprovedene među gostima. Na pitanje “kako kuminicirate sa poslovnim partnerima i prijateljima”, 32% odgovorilo je da to radi putem mobilnih telefona, a jednak procenat kao osnovno sredstvo poslovne komunikacije koristi e-mail. Čak 18% anketiranih odlučuje se za Viber, a po 9% za fiksni telefon i WhatsApp.

MIC_0098

11:17

Ivica Mudrinić: “Društvena paradigma se promenila, što je zasluga digitalizacije. Naša je misija da stvorimo nove usluge za naše korisnike – ne gledamo u retrovizor, nego u budućnost.”

MIC_0181

Slobodan Đinović: “Ne mislim da telekomunikacioni operatori mogu da uđu na OTT tržište. Mi smo nastali kao rezultat konslidacije manjih partnera, te pričam iz ličnog iskustva. Međutim, mogu da prognoziram da ćemo za godinu-dve doći do kreiranja sopstvene aplikacije.”

MIC_0166

11:10

Ove Fredheim: “Ako izgubite ključeve od stana, nećete to primetiti sve dok ne pokušate da otključate stan, slično je i sa kreditnom karticom – shvatićete da je nema tek kada budete u situaciji da nešto platite. Međutim, ako izgubite mobilni telefon, shvatićete to u roku od jednog minuta.”

11:07

Dejan Ljuština naveo je primer kupovine ekskluzivnog sadržaja, gde je sinoć hrvatska televizija otkupila prava na emitovanje prenosa finala US Opena i platila ga koliko bi koštao i otkup prenosa dva cela grend slem turnira.

11:02

Predrag Ćulibrk: “Godinama smo zapostavili emocionalni nivo sa korisnicima, te smo godinama sa njima komunicirali preko telefonskog računa. Primera radi, pre nekoliko meseci lansirali smo sportsku društvenu mrežu Teren, čime smo pokušali da lokalni sadržaj približimo našim ljudima. Za nekoliko nepunih meseci imali smo preko 100.000 daunlouda aplikacije.”

MIC_0144

10:55

Adrian Ježina: “Telekom Austria je u periodu ekspanzije, a ulaganje u sadržaj sigurno je jedan od prioriteta.”

Adrian Ježina: “Između prihoda i ulaganja stvara se veliki ‘gap’. Teško je reći da li smo izgubili bitku sa voice-mesidžingom, Viberom i sl.”

10:48

Dejan Turk: “Kad si mali onda imaš mogućnost da porasteš. VIP je u Srbiji tek 7 godina, a prošle godine smo porasli čak za 20%. Jedna od najvažnijih inovacija koju možemo da primenimo jeste odnos prema korisnicima.”

MIC_0184

10:42

Ivica Mudrinić: “Telekom sektor, u odnosu na ‘ott’ igrače i ostale takmace, zaostaje. Mora se transformisati uspomoć nove strategije, koja će omogućiti zadržavanje relevantnosti prema korisnicima, jer ona danas nije na nivou na kojem bi trebalo da bude.”

MIC_0174

10:36

Ove Fredheim: “Do sada je telekom operaterima bilo veoma teško da naplaćuju svoje usluge. Facebook je besplatan, ali oglašivači moraju da plaćaju za svoje prisustvo na ovoj društvenoj mreži.”

MIC_0164

10:28

Predrag Ćulibrk: “Telekom operateri nisu se snašli i nisu uspeli da svoje poslovne modele prilagode novim idejama, dostignućima i  izazovima tržišta.”

MIC_0143

10:24

Na redu je prvi panel Bright Or Cloudy Sky: Telekomunikacione kompanije u regionu 2014, koji će okupiti najveće telekomunikacijske lidere regiona. Takođe, Android aplikaciju Digital2014 sa kompletnim programom konferencije i biografijama učesnika svi mogu da preuzmu na Android marketu, ukucavanjem Digital2014 u pretragu.

MIC_0135

Panlisti su Ove Fredheim – CEO Telenor Srbija, Dejan Turk – CEO Vip mobile Srbija, Predrag Ćulibrk – CEO Telekom Srbije, Ivica Mudrinić – Senior Vice President, Deutsche Telekom Europe,  Adrian Ježina – Mtel Bugarska i CTO VIPneta, Sofija, Slobodan Đinović, CEO ORION Telekom. Moderator je Dejan Ljuština.

10:16

Dejan Ljuština: “Kada je reč o medijskom sektoru, tri su glavne poruke u kontekstu industrije medija i prekretnici u vezi sa oglašavanjem. U 2018. godini digitalno oglašavanje postaje najjača oglašivačka grana. Drugo, treba monetizovati digitalnog kupca i, treće, nove zemlje donose rast.”

Ljuština je prognozirao i da će mobilno oglašavanje biti najbrže rastuća komponenta internet oglašavanja, te zaključio da je budućnost telekomunikacija u inovacijama.

10:07

Dejan Ljuština dodao je da se inovacije u telekomunikacijama najmanje dešavaju kod telekom operatera.

Dejan Ljuština: “Promene u ekosistemu koje će nastupiti ogledaju se u konsolidaciji mreža, ulozi države kao investicijskog partnera, uređaji će postati sve bitniji, a veća vrednost biće u tzv. ‘over the top’ igračima.”

09:58

Dejan Ljuština: “Samo na WhatsAppu razmeni se do 20 milijardi poruka na dan.”

Dejan Ljuština: “Danas je ujedno i ‘launch’ iPhonea 6 i iWatcha.”

09:52

Sledi Global reportTrendovi u telekomunikacijama, medijima i digitalu koji će predstaviti Dejan Ljuština, voditelj regionalnog tima PricewaterhouseCoopers.

MIC_0116

Dejan Ljuština: “Danas su najveći igrači u telekomunikacijama tzv. “velikih pet” – Apple, Facebook, Google, Microsoft i Amazon. Facebook je danas veći od Coca-Cole.”

09:47

Robert Čoban: “Dnevno razmenim i do nekoliko stotina poruka putem imejla i društvenih mreža. Telekomunikacije, mediji, marketing i društvene mreže, četiri oblasti koje će biti obrađene kroz današnje panele – ništa se u skorije vreme nije kroz istoriju menjalo tako rapidnom brzinom.”

Robert Coban

MIC_0186

09:45

Konferansije je pomenuo uz čiju pomoć se konferencija održava. To su kompanije „Telenor“, „Orion Telekom“, „Dunav Net“, „Knjaz Miloš“ i „Grand kafa“. Zvanični automobil konferencije je „Ford“.

knjaz milos

telenor

orion

Komentare na tviteru možete pratiti na Tvit-volu čiji je pokrovitelj kompanija „Telenor“. Nakon toga, predsednik kompanije Color Press Group, Robert Čoban, pozdravio je uvažene goste.

MIC_0100

09:40

Maja Gojković: “Pred ovolikim brojem stručnjaka, radije bih sa vama podelila lična iskustva, nego se bavila brojkama. Želim sa ponosom da naglasim da sajt Skupštine Srbije omogućava redovan strim sednica, prateći time vodeće trendove. Treba naglasiti i da je donet novi set medijskih zakona, čime su stvoreni svi uslovi za digitalizaciju medija.”

MIC_0094

Predsednica skupštine Republike Srbije parafrazirala je u svom govoru i čuvenog Stiva Džobsa, osnivača kompanije Apple, rekavši da “nije sve u broju lajkova i folovera”, već u prilikama koje ćemo ostvariti.

09:38

Konferansije Boban Spasojević poželeo je svima dobrodošlicu i najavio početak konferencije Digital 2014, te pozvao Maju Gojković, predsednicu skupštine Republike Srbije, da zvanično otvori današnju konferenciju.

MIC_0086

08:52

Sve je spremno za održavanje prve konferencije Digital 2014, koja će okupiti telekomunikacijske, medijske i marketinške lidere regiona u želji da odgovore na brojna pitanja iz ovih oblasti koja nam se svakodnevno nameću.

20140909_084001

 

digital logo 2

Digital 2014 / snimci panela i case study-ja

>

>

 

Media Clipping

press clipping

 

video clipping

web clipping

 

 

 

 

twi

Tokom četiri panela i pet prezentacija učesnici konferencije razgovaraće o najvećim izazovima sa kojima se u ovim oblastima suočava naše tržište.

 

Takođe, sa vama ćemo tokom trajanja čitave konferencije sa lica mesta deliti fotografije, kao i zaključke koje su u svojim izlaganjima izneli panelisti i govornici.

Ukoliko želite da nešto poručite učesnicima, ili im postavite pitanje, možete to učiniti na Tviteru putem hashtaga #digital2014

Autor: Life Content

Foto: Life Content