
Dragana Mirković sa suprugom Tonijem Bijelićem, odnedavno je postala vlasnica dvorca u Austriji. Dvorac Ebenfurt, koji je uvršten u kulturno nasleđe Austrije, od februara ove godine je u vlasništvu porodice Mirković-Bijelić. Kako piše na zvaničnom sajtu dvorca, Dragana i Toni su kupovinom ove vredne nekretnine, zdanje spasili od propadanja, pošto ga nagriza zub vremena. „Toni je pronašao dvorac, koji nam se svideo i koji nije bio na prodaju, ali smo, ipak, pitali da li može da se kupi. Jako nam se dopalo što je dvorac u samom centru istoimenog gradića i što je na svega tridesetak kilometara od centra Beča“, rekla je Dragana Mirković za "Vesti". „Cilj nam je da očuvamo ovo istorijsko zdanje. Naravno, nameravamo da se u dvorac i preselimo, a jedan deo učinićemo dostupnim za javnost, kako za kulturne manifestacije, tako i za đačke ekskurzije“, objasnila je poznata pevačica i dodala da sada predstoji renoviranje dvorca, koje se inače prvi put pominje 1160. godine kada se, verovatno, sastojao samo od jednog tornja.

Danas ima četiri tornja visine od 35 metara, i prostire se na 12.000 kvadrata, sa imanjem veličine hektar i po. Iako izgleda trošno i u lošem stanju, zgrada je izdržala mnoge vekove i ratove, ima neprocenjivu istorijsku vrednost, ali je neophodno renoviranje kako bi se vratila u prvobitno stanje. „Renoviranje će trajati tri godine i pošto se zgrada nalazi pod zaštitom države neophodno je ispoštovati propisanu proceduru. Na sastanku sa gradonačelnikom Ebenfurta dogovorili smo se oko radova i dozvoljeno nam je da uradimo sve što želimo. Prizemlje i prvi sprat, najverovatnije, biće otvoreni za posete turista, kada nama bude odgovaralo, dok ćemo mi živeti na drugom i trećem spratu“, kaže Dragana.

Inače, dvorac Ebenfurt pun je prelepih slika na plafonima, koje su u odličnom stanju, a autor je čuveni austrijski slikar Franc Anton Maulberč. Sam gradić u kome je smešten zamak veoma poštuje istoriju dvorca, pa je grb grada zapravo toranj zamka. Ako je verovati legendama u starom dvorcu postoje i duhovi, ali to Draganu ne brine. „Ako i budemo imali duha sigurno će biti dobar, pošto mi širimo pozitivnu energiju. Dvorac smo kupili od jedne simpatične, vesele bakice koja je tu živela sa dve ćerke i sudeći prema njima neće biti problema sa duhovima. A, i ako ga bude bilo, verujem da će on imati više problema s nama, nego mi s njim, s obzirom na to da smo svi veseli i da volimo da nam je kuća uvek puna gostiju“, smeje se pevačica.






Podeli sa prijateljima
RSS
TWITTER
FB





oOOooO odakle joj tooolika lova :) (:
Opet ova o gospode dokad vise sa njenim seljackim hvaljenjem i laganjem jadnog i siromasnog naroda
Dragana,pls,ako ima u okolini jos neki slican,javi,posalji ovde neku poruku,ja sam veoma zainteresovan za kupovinu jednog takvog zdanja!
...A imaju i slepe miseve!
ne mogu da verujem kakvu frizuru fura njen muz!:))
Baš su urbani, luče i njen dragi.
wow! predivno! a dragana sve ljepsa i ljepsa
ima se može se
Seljacizmu nema kraja!
mmm kada Dragana da svoj licni pecat iz Kasidola, dvorac ce biti kao bombonica;))
Pa kad joj moze biti...svaka cast :)))
MA SVAKA VAM CAST, GDJE IMA SLOGE I LJUBAVI IMA I USPJEHA!CESTITAM!
Gospode Boze! Kakva starudija! Ova Dragana ne zna vise sta ce sa sobom i pati izgleda od megalomanije-kasidolus tip. Sta je sledece? Dragana Bejlic-Mirkovic kupila ostrvo u Tihom okeanu kako bi formirala DM drzavu?
e pa dragana malo si se zeznila ebenfutr nije 30km udaljen od beca vec malo vise ja zivim u wiener neustadtu a wr.neustadt je 40-45 km udaljen od beca tako da ebenfurt je mozda 50-55 km dragana nemoj dzabe da lazes narod jer svi koji zive u austriji znaju da ti nezivis u becu vec jedno selo pored beca tako da dosta sa tim tvojim lazim!!!
dvorac je u raspadnom stanju i u njega je ulaz vec neko vreme zabranjen...kupovinom ovog krsa kupili su drzavnu financijsku pomoc za obnavljanje istorijskog zdanja, sa OBAVEZOM da najmanje polovina istog bude uvek otvorena ljudima...u svakom slucaju svaka cast, a uzgred budi receno drzava ostaje vlasnik dela dvorca....bice fora kad DM kitch pocne da se emituje direktno iz shlosa iz eeeeessterejha, kako bi rekli gastosi na pecalbi...hahahahahahaha
Muka mi je, povracat cu...
haha bravo Desk! :-)
Bravo bogami!
Al ste ljubomorni! Meni ova prica deluje fenomenalno, voleo bih da ja zivim u dvorcu! :)
Seljanka je pobegla iz sela, ali selo nije pobeglo iz nje!!!
Zgrozila sam pre neku godinu kada slikali njenju prostacki, neukusno uredjenu kucu. Sa versace posteljniom, krevetom, namestajam. Kic i uzas, zlatne kvake!!!
Bila je i ostala prosta i naravno posto u Austriji nije poznata gde ce da se pohvali nego u Srbiji, neka vidi narod kako ona dobro zivi. Verovatno i na rodjendane odnosi najveci poklon, a u slucaju da je glup to nema veze, vazno da "selo" prica da je bio najveci...
Kao sto sam pocela tako cu i da zavrsim
Seljanka je pobegla iz sela, ali selo nije pobeglo iz nje!!!
12 mart 21:36- e,neka si joj rekao! :D
dragana mozes li kupiti mene i spasiti me vekovima duge stereotipne balkanske tragične sudbine!
Jao sada ce neki pozeleniti od muke! Pa kakve veze ima da li je dvorac 40 ili 50km od Beca!??? Ljudi imaju pa kupuju.Drugo u njoj ima vlaske krvi-a oni sta zamisle to i ostvare!
da zivi u selu pored beca, al' u dvorcu kao princeza, a ti verovatno u nekom klosetu 2 sa 2 u centru beca!
Seljacka posla.
sto posto ce slike od autora da zameni sa goblene i milenca strikane od njene mame ...a ova sejancica ovakve prica moze da prodaje samo u svoj zavicaj posto u Östereich moze ona da sanja da kupi dvorac
eto sada azilante koje su vratile od Belgiji ima gde da se smeste
Ljudi dosta vise sa vasim primitivizmom i ljubomorom. Nije onkriva sto narod gladuje. Ima ih i u Austriji sto gladuju pa jel sad treba ona da radi i izdrzava. Cim neku lepu kazu o nekom nasem narodu to ne odgovara. Nasem privitimizmu nikad kraja.
Ma ostaje ona uvek sa njenim seljackim mozgom u Kasidolu djaba sve nekome... Seljancura
21:36 Jao al si ti prost i neobavesten. Od Stefansdoma do Ebenfurta ima tacno 37 km. Prvo se dobro informisi, pa se pravi pametan. Dragana nikada nije ni govorila da zivi u Becu, vec u Entcesfeldu i to sigurno nije selo. Laza Lazarevic place za takvima kao ti. Dragana je carica i zasluzuje jedan takav dvorac. Neka kupuju kad imaju love, zasto da ne. A onima kojima to smeta-nek puknu od muke. Dvorac za kraljicu!!!
jako lepo..ljubav cveta... pare se gomilaju i trose..obitelj na okupu..sve najlepse i sve cestitke :-)!!!
Ljubomora je teska bolest!!Neka joj je sretan dvorac. U zdravlju i sreci da zivi sa svojom familijom!
koje gluposti... Ocito oce da je iznad svih... Dok narod u Srbiji nema hleba da jede ona se hvalisa oko dvoraca i sta je sve kupila. Uzas jedan
al ste zlobni,,,boli je uvo..KRALJICA BRE
DVORAC?! sta je sledece...
Boze boze koliko otrovnih zmija i njihovoh ujeda na ovom clanku!
Ova zena je sa sela, ali za razliku od vasih mezimica nikadn ije krila koje i sta je i odakle je. I dok vi lajete zena i njena familija grade bogatstvo, ulazu i vode svoj zivot. Vama je predivna jedna bezvrijedna osoba kao sto je JK. Koja samo pusta svoju jezichinu protiv kolega na estradi i koja se sve vise i vise oblaci i pojavljuje kao nakaza, a Dragana vam je seljanka, ne zna da se obuce itd. Pa ja nisam vidjela veceg cirkusa od JK, Brene, Zvezda Granda, Selme Bajrami, Seke Aleksic, itd.
Nego bolje bi vam bilo da svoje zavidne duse lijecite tako sto ce te pokusati da nesto napravite od sebe i svog zivota, a ne sto pljujete ovu zenu.
Svaka cast Gago! Najbolja si. Ovde postoje jako zli ljudi koji su zaduzeni za redovnu pljuvacinu... Ljudi najteze oprastaju tudju srecu i uspeh! Gago, kupi jos jedan dvorac, pa im pokazi ko je ko! Zvezde zive u vili od hiljadu i kusur kvadrata ili pak u dvorcima kao ti, a ne kao neke po iznajmljenim garsonjericama!
Svaka cast na "uspehu". Jer, kupiti dvorac je velika obaveza prema istorijskom spomeniku i neverovatno ulaganje za popravku, posebno ako je bio zapusten. Mislim i nadam se da ce oni imati od cega da posao dovedu do kraja. Starine treba cuvati, u svakoj zemlji, pa je lepo ako neko ko ima zeli da to ostvari.
Ipak....kako izgledaju prosto na slici, Boze sacuvaj.
a ti "prava" @13.03. 0.29 moram da kazem da si PRAVA seljancura!! Kao prvo nauci da se ÖSTERREICH pise sa dva R pre nego sto pocnes da se kurcis ovde. Ne zive u Austriji samo malogradjani kao sto si ti! A kao drugo sta vas boli guzica da li Dragana kupila dvorac ili ne? Prema mojim informacijama je Dragana jedna jako ljubazna, druzeljubiva i kulturna zena, koja nikada nije pricala da zivi u Becu. A to sto joj je kuca opremljena versace namestajem i sto ima zlatne kvake to je njen ukus i njeno pravo. A vi klosari prestanite da gurate noseve u tudje stvari nego pocnite nesto da radite i stvarate a ne samo da olajavate ljude koji su uspesni. I kao sto bi Austrijanci rekli LEBEN UND LEBEN LASSEN ili ZIVI I PUSTI DRUGE DA ZIVE!!!
zena ima para i kupuje sto joj je volja...ja ne znam u cemu je problem,kad bi svi ucinili da smo na njenom mjestu....a ona ovu pricu nije plasirala....
Ja neznam sto taj narod zeli drugima zlo.Necu reci da je Dragana kraljica, a sto mi se kodnje dopada sto je ostala prisebi. Poslije tolikog uspijeha u karijeri da je nasla mir i srecu u porodici, i da joj dijeca i muz na prvom mjestu a ne kao kod vecine pjevacica karijera a djecu radjat nako sto je postala moda a oni ce se i sami odhraniti nima nije potrebna majka. Svaka cast Dragani da je takva zena i zbog toga je zasluzila Boziju Milost i srecu, pa da sebi moze kupiti sve sto pozeli. A ovi na stranici sto jade da narod nema sta da jede po srbiji, pa nek oni zarade novac i nek podrzavaju narod. Ja sam ubijedjena da Dragana svojim najblizim u srbiji pomaze, i da daje za humanitarne svrhe.
Svaka im cast!Sloga kucu gradu!
a ko ce da kupuje i renovira srpske dvorce, tvrdjave i manastire???
Di su joj dvorci bili do juce...
Kako se uspeh u Srbiji "ne oprasta"! Sve moze da se promeni i zemlja moze da pocne da se okrece u suprotnom pravcuu ali Srbi ne vole da vide da je neko uspesniji, prodornii...I sad, taj neko moze da cini dobra i da radi u humanitarne svrhe, i da doprinese vise nego nekolike desetine drugih....ali, a-a, ako mu je dobro i ako se cini uspesniji, mora da se zablati, pod hitno!
Nema ni jednog dobra koje nece biti zablaceno! Takav smo narod, takav nam je usud! Pakosni i neradni, lenji, glupi, ruzni daju narocitu aromu...koliko da "bazdi" sa Balkana!
porodica mirkovic-bjelic ocito uziva veliko postovanje austrije, jer se nacionalne kulturne vrednosti ne prodaju tako lako,strancima pogotovo. kupovina takvog jednog zdanja, pa bio to dvorac ili obicna vila iziskuju mnogo sobstvenog i privatnog odricanja, jer jedan deo mora biti pristupan javnosti. ako je sa sela, ne znaci da je seljanka, tako nesto tvrde samo maloumni ljudi. a to sto u srbiji narod "nema hleba da jede", kao sto neko rece, nije njen problem. postoji jedno vrlo bitno pravilo zivota, a to je subsidioritetov princip, sto znaci, svako je duzan da se prvenstveno sam pobrine za sebe i svoju dobrobit, kao i materijalno i stambeno pitanje. e sad, neko ima manje a neko vise srece. ona je licno meni apsolutno svejedna, osim cinjenice, da jako postujem to sto su se izborili za taj njihov mesoviti brak. respekt u svakom smislu! i puno uspeha u renoviranju!
Jbt, jel gospodja Mirkovic politicarka, ministarka, Marija Tereza, pa da mora da misli na gladan narod. Ima ko je za to zaduzen, a takvi nama pred nosom kradu. Dragana u vreme svoje najvece popularnosti nije nikada nista krila. Pa setite se kada je samo prvi automobil kupila. Dok je bila popularna nije nosila firmiranu garderobu, upravo zato sto NJEN narod nije mogao sebi to da priusti. Sve pare sto je zaradjivala ulagala je u pesme, kako bi svojoj publici opravdala sva prethodna priznanja, nagrade i poverenje. A onda je zbog nekih susumiga napustila Srbiju, posvetila se mirnijem zivotu, odrekla se karijere kako bi sacuvala sopstveni mir i mir svoga doma. A nije lako odreci se extremne slave i uspeha i ljubavi velikog broja ljudi, koji su godinama slusali i voleli njenu muziku. Za to sto narod nema da jede obradite se zenama u Skupstini i Vladi, jer one imaju mnogo vise od dvoraca, pa narod ipak gladuje. Sram da vas bude!
I da dodam samo da ona nikada nije krila odakle je, nikad nije glumila nesto sto nije, nikad se nije bavila tudjim zivotom i karijerom, vec je obracala paznju samo na ono sto je njeno, sto joj je Bogom dato. Za razliku od mnogih danasnjih diva koje su sa "ukusom" obucene i silikonski prolepsane, Dragana je uvek bila zena sa STAVOM! A to nazalost neke samozvane kraljice i dive, a sustinske jadnice NIKADA nece imati!
@ Beogradjanka
fakat ne znam sta si mislila kada si napisala da izgledaju prosto na ovoj slici, u kom smislu prosto?! da li si mislila da mozda ne izgledaju dovoljno "urbano" za tvoj ukus? ili je mozda trebalo da Dragana izbaci sisu (kao pojedine sa ogomnom silikonima koji prijete da ekspoldiraju svake sekunde dok im nabrekle vene na istim pocinju da pucaju)i da napumpa usne kao africki majmun-mozda je to slika danasnje "urbanosti" koja vlada Beogradom. na tvoje veliko razocarenje, Dragana sa svoje 42 godine izgleda vrhunski i bez silikona i ostalih gluposti, tako da joj takva vrsta promocije nije potrebna.
meni smeta sto draganini dusebriznici navode kako se ona jadna eto odrekla slave ne bi li mirno zivela sa porodicom daleko od rodne grude. cinjenica je da ona ne dozvoljava slavi da mrdne od nje, i da nas, iako daleko, obavestava svakodnevno sta radi, sta je papila, a sta novo kupila. dakle, boli me uvo sta je novo pazarila. drugo, zamkovi se kupuju radi istinske zelje da se zastiti kulturno i istorijsko nasledje, pa su u pravu oni koji tvrde da je ovaj bracni par trebao da u zastitu uzme nesto od spomenika sa ovih prostora. ali je jasno da ih boli uvo za ove prostore. pa tu se onda nesto ne slaze - da li ih je briga ili nije za ove prostore i zasto ipak sve cine da zadive sve sa ovih prostora? primitivizam, eto sta je...a on ne zna za minimalizam, sto bi rekle stuke..
i jos nesto... kako ce da se iznenade kada shvate da ne mogu da renoviraju zamak onako kako im nalazu njihovo cisto umetnicko srce i estetika (ala Versace)vec onako kako nalaze prava umetnost. od iznenadjenja ce pak da se onesveste kada shvate da je prava umetnost mnogo skuplja od versacea... ali valjda je to i poenta da mi redovno dobijamo informacije kako oni svakodnevno ulazu milione i milione... a ja opet kazem - nikako da shvate da nije poenta u novcu vec u onome sto zele da ostvare i poruce. i da je to bljak.
Nina, promaslia si temu. Dragana i njen muz izgledaju prosto, a napumpane pevaljke o kojima pises izgledaju vulgarno i prosto. Niko od njih nije primer za urban izgled. Pitam se samo gde si ti u mom komentaru "procitala" da su za mene te pevaljke primer urbanog izgleda?! Po tebi Dragana izgleda "urbano" samo zato jer nije isla na plasticne operacije? Ma daj!Istina je da ona dobro izgleda za svoje godine, svaka joj cast na uspehu, bogatoj udaji i dolicnom ponasanju, ali praziluk viri li viri i to se jasno vidi.
Rec nekog ko u Autriji boravi i ovo mu je profesija- ONI SU OVO KUPILI DA BI ZARADILI!Kako?
TAko sto su platili veoma malu cenu,to tamo kosta koliko jedna garsonjera kod nas,i dobili pravo na koriscenje 99g..kad drzava moze da im ga oduzme!Oni ce staviti na papir cifru koliko im treba da ga renoviraju i drzava ce im platiti 70% od ukupnog iznosa!dakle,kao mnogi nasi prevar.oni ce staviti 5 puta vecu cifru i zaraditi,jer je Austrija bogata drzava,oni ne znaju da lazu i ne libe se da plate,tako da ce im dati novac,koliko god da traze!TAko su oni zaradili!Svi ce ovde misliti da oni imaju milijarde,a niko nece znati da su lopine na neki nacin!Drugo,ko bi znao da su ovo kupili,da nisu sami javili(treba im naduvane price) i vidite,vec su uslikali,ceo materijal su poslali!
Kazem vam ovo,da ne biste bili naivni!
O Gospode uzmi je te spasi je a i nas od nje
Ni ja neverujem da stranci mogu tek tako kupiti Dvorac pogotovo sto Austrijanci drze do tradicije,tako da porodica koja zeli kupiti Dvorac mora bar,30.godina ziveti u Austriji ili biti jedna od najbogatijih i najpoznatijih u svetu,a Dragana nije ni jedno ni drugo bar nisam cula da su poznati,slazem se da ona nije kriva sto narod gladuje zato trba drugi da brinu,al se isto tako slazem da treba da renovira i nase Dvorce i Manastire kojima treba renoviranje jer je ona ipak Srpkinjaa Srbi su ipak prvo zidali Zadudzbine u svojoj zemlji.meni se nesvidja kod nje jedino sto voli da se hvali te dobila prsten i obavezno naglasi koliko to kosta posto zivi u Austriji da ona to ne salje nebih niko ni znao al zasto mora da naglasi kolko to kosta to stvarno nerazumem ako je srecna i zadovoljna zasto mora da se hvali da to sto je dobila kosta toliko i toliko.inace meni ovako izgleda dobro.
Alooooooooooooooooo seljacine,pa nije ona to izjavila nigde,to su informacije sa zvanicnog sajta dvorca http://www.schloss-ebenfurth.at/ Nista od ovoga Dragana nije izjavila!!!Ukljucite malo mozgove ako ih imate i pocnite da zivite svoje zivote,tako necete znati ni sta je Dragana "papila" ni sta je kupila itd kao sto ste izjavili da vas nervira!!!Svi vi govorite kako vas to nervira a sve znate u pola noci da vas neko pita!Pa rodjaci mene ako neko ne zanima ja ne zelim da znam nista o toj osobi,a vi ste vidim veoma dobro informisani!A ta osoba sto je napisala da to kosta koliko i jedna garsonjera,zasto sama ne izvoli pa se pobrine za kulturno dobro Srbije,ako je to tako jednostavno i jeftino!Jadna je ova Srbija sa takvim gradjanima,uzas!
Kakvih malogrdajana ima ovde! Sacuvaj me Boze takvih. U sta sve ne ulaze u tudje dzepove, krevete, dokumenta, garsonjere, zlatne kvake... Kako vas nije sramota?! Pa, nije dvorac dugme da moze da se sakrije, a sem toga to su novinari iscackali. Dragana i Toni su uzeli pre svega obavezu na sebe, restauracija traje 3 godine i to kosta! Pa, ako im se i posle isplati sto su investirali u taj dvorac-njihova stvar. Oboje su poslovni ljudi.
Kakvo bre crno kulturno dobro Srbije, kakvo gladovanje? Nije zena majka Tereza, ni crveni krst.
Sejacine su one koje branu Draganu posto imaju iste korene odakle dolaze ...i Sejaci uvjek drzu se megusobom ima pravo Beogradjanka sa komentarom prazluk joj viri sa sve strane i nikad nece ona da bude DAMA
@Beogradjanka
To tvoje "prosto" moze da ima vise znacenja, prosto moze biti nesto vrlo jednostavno i obicno, a s druge strane moze biti nesto jako vulgarno da ne kazem bezobrazno. u kom smislu si zeljala da ga upotrijebis mislim da ti ni sama ne znas, ali pretpostavljam da si time htjela da kazes kako je dragana seljanka iako ne vidim nikavu vezu izmedju tog tvog termina i nje same. niti je slika prosta, niti su dragana i njen muz prosti na njoj. izgledaju sasvim normalno i pristojno.muka mi je od tzv "beogradjana" koji su tek pristigli u isti ili su tek posljednja generacija koja je igrom slucaja rodjena u istom, a koji se neumorno trude da omalovaze pojedine pjevace narodne muzike dok u isto vrijeme slusaju Cecu, Seku, Jecu, Mecu itd. Jao pazi molim te Dragani viri praziluk iz guze, a kojoj pjevacici narodne muzike ne viri? svi oni manje vise imaju porijeklo sa sela, u suprotnom ne bi mogli da pjevaju takvu vrstu muzike. Ja da imam takvo misljenje o nekome, kao ti o Dragani, vjeruj mi ne bi se zamarala da citam bilo sta vezano za nju, a ti si vidim ne samo procitala cijeli clanak, vec blago nama i ostavila komentar cime si dokazala da si ipak njen veliki fan.
NIJE GA KUPILA,NE MOZE SE TO TAKO!!
Zaradice pare,dace joj drzava koliko lupi na papir 70% !
Ljudi,ja radim sa nekretninama u Austriji,znam sve!
Sigurno ce pokusati da zarade,sto mi je gadno,ali dobro,ima nas raznih!
Trebace vise od 3 g,za ovu restauraciju!
Ona ga je dobila na uzivanje ili ti koriscenje 99godina,posle cega moze drzava da joj ga oduzme!
Mene ova zena ne zanima,moze da ima milijarde,samo vam govorim kakve su cinjenice,jer znam super Austriju !
Ne mrzim Draganu na sajtu je to objavljeno ali slike je sama poslala,pa sama se hvalila,Lambordzinijem,Majbahom,da ne pominjemo,Luksuzna Zimovanja i Letovanja,jer nemozes novine da otvoris a da ne procitas o njenom luksuznom zivotu,posto zivi u Austriji,da ona ne javi nebih znali jer neverujem da nasi paparaci imaju toliko novca da prate u Austriji sta radi igde letuje,zimuje,i sta dobija na poklon.Brena zivi ovde pa nije dosadna sa tim sta dobija i gde se odmara,pogotovo ne naglasi kolko to kosta.Slazem se da ce trebati vise od,3.god.za renoviranje i da postoje pravila na koji nacin se moze uraditi restauracija.al kazem nemozes da otvoris novine ili bilo koji sajt da ne naidjes na Draganino hvalisanje ona predivno peva i ima super pesme drago mi je sto lepo zivi ali uvk postoji ono ali ako je zadovoljna i srecna sto mora da nam salje da svi znamo kako zivi luksuzno,jer da je zaista srecna nebih slala informacije jer nasi novinari nisu toliko bogati da bih pratili nase zvezde po inostranstvu,izvinite na ovako dugom komen taru.
Dokle cete vise da je napadate?! Sta god da uradi, vi je pljujete. Treba da vas je sramota! Zena koja je iza sebe ostavila karijeru o kojoj svaka novopecena pevaljka, starleta, hostesa itd moze samo da sanja ne zasluzuje ovakve reci!
Dragana je neko ko moze da sluzi za primer ostalima. Udarate na nju, udarate na njenu porodicu... Na njenu decu! Konstantno... Dokle vise sa negativnim komentarima upucenim njoj i njenoj porodici!
Sta biste hteli da propadne, da zavrsi u zatvoru kao neke "postene", pa da likujete... E, pa do toga nece doci...
Gaga ne sedi sa pripadnicima kojekakvih klanova, ne gazi preko leseva itd. Zato SJASITE vise zeni sa vrata!
Da je pametna da kupi i plac na Mesecu, pa da puknete od muke onda! Samo neka kupuje! MOZE JOJ SE!
Gago kraljice, samo napred! Naka psi laju i neka kupe mrvice po kojima ti gazis! A cim dodje do promene vlasti neka onu mafijasicu i njene drugare hapse ponovo. Postenog coveka salju na robiju za 100e, a nju za par desetina miliona NE! Pa dokle vise!?
G_A_G_O K_R_A_LJ_I_C_E !!! Nisu ti ni do kolena!
ne mogu a da ne primetim da ovde ima nekih fanova,kao ovaj od 21:35,koji tako lupeta,tako zagrizeno prica,kao da ce neko da je osudi na smrt!
kakva karijera?Narodne pevaljke?
O cemu ti pricas?
Nemam nista protiv nje,ali bih tebe tako dokonog osudila,svega mi!Koji si ti pacenik!Ajde malo idi citaj nesto pametno,posto vidim da ti je mozak na nivou pticjeg,pa kad se izobrazujes,onda opet citaj ovo zuto!
STRASNO,kakvih sve bolida ima!
Koliko sam ja mogla da procitam ovde niko ne udara po njenoj porodici a ni decu niko nije pomenuo.Sto se tice gore komentara,da smo mi koji osudjujemo njeno preterano hvalisanje,ljubomorni i zavidni to ne stoji jer kad neko ko zivi u srecnom braku i zadovoljan je i srecan sopstvenim zivotom,on nema potrebu da se hvali kako zivi u luksuzu,ako ga ima uziva,hvalisu se samo iskompleksirani ljudi,neznam zasto protura te price kad uvek ima hitove pa ona je popularna ovde pame cudi zasto svi moramo znati cim dobije neki skupocen poklon i Brena je bogata pa se ne hvali svojim bogastvom ali to je nekima tesko objasniti,al ja joj zelim srecu volim neke njene pesme ali mi nije normalno tonjeno PRETERANO HVALISANJE,ne bi me cudilo da izmisli da je kupila plac na Mesecu,al nisam ljubomorna postala mi je potpuno dosadna.
Draga moja Nina,Postoje ljudi koji se lazno predstavljaju i komentarisu, a vidis, ti mene osudjujes, a ne znas sa kim "pricas". Ako sam se potpisala "Beogradjanka", to sam uradila jer sam peta genercija rodjenih Beogradjana, eh, da, ima nas jos... Moji su tokom porodicne istorije bili ili zantlije, ili kasnije fakultetski obrazovani,kao sto sam i ja zavrsila studije na univerzitetu u Beogradu. Nazalost, ili na srecu, moj sin je rodjeni Parizanin, jer sam pobegla iz svog voljenog Beograda zato sto vise nije Beograd, bas zbog "Ceca, Meca" i slicnih. Mozes da mi verujes na rec, ne znam ni sta ove spodobe pevaju, a kamoli da ih slusam, kao sto u vreme kada je Dragana pocinjala nisam slusala sta to ona peva niti cu. Stvar obrazovanja i ukusa. Novine i casopise ipak citam, pa covek ne moze da "ih" izbegne. Ne znam zasto opet promasjujes temu, ja nikada nisam izjednacila "prostakluk" sa seljastvom. Ti, ocigledno, jesi. U srpskom narodu postoje i danas, hvala Bogu, postene, prirodno inteligentne, casne, radne i vaspitane osobe koje se bave poljoprivredom i koje zovemo "seljaci". Nemoj, molim te ti njih da vredjas. Oni nemaju zamkove, ali nisu prosti i znaju sta je cast. I pismeni su, za razliku od tebe. Mislim da si se malo zatrcala kada delis lekcije srpskog jezika, kojim ocigledno ni sama dobro ne vladas. Dragana izgleda prosto, kako si sama rekla "jednostavno", sto je mozda veca uvreda od mog "prosto", samo kada bi ti zaista znala srpski jezik. I jos samo nesto, moram da ti kazem, jer znam da ces sada da "udaris" po mojim godinama ili ljubomori na Draganu, pa da ti unapred kazem da gresis. Starija sam od Dragane i bolje izgledam od nje, ovde imam predivan, cenjen i dobro placen posao,imam cak i ja "dobrostojeceg" muza a o zivotu u mnooogo kvadratnih metara da ne govorim. Bez veze je sto ces da mislis sada da se hvalim, ali nije, zaista. Ne umem da pevam, to je istina. Ali sam, vidis, zavrsila srednju muzicku skolu i govorim tri jezika... Eto. Nemoj, Nina, da se svadjas bez osnova i bez informacija. Ponavljam, praziluk je praziluk, a iskreno zelim da ti nisi jedna od takvih. Ne postoje pare koje mogu da daju vaspitanje i kulturu i to se vidi i spolja, na prvi pogled. Zao mi je jos nesto : Svi vi koji "mrzite Beogradjane" biste bolje uradili da se malo ugledate na finocu starih beogradskih familija, ako vam one uopste dopuste da im se priblizite. Mogli biste puno da naucite.
Ovde joj nisu "udarili" na decu, ali recimo tamo gde su objavili text o rodjendanu njenog sina JESU!
haha nije ona izjavila al se pojavilo na dm web stranici pa kome pripada dm sat??? i ako malo bolje pratite sta dragana izjavljuje znacete da uvijek ama bas uvijek kaze da zivi u becu a to nije tacno!!! mene bas briga gdje ona zivi al ipak nema potreba da laze ima naseg naroda jos sto zivi u austriji i u becu pa opet sta koga briga
sama je trazila!Ako zelis da budes poznata,onda moras da budes spreman i na one lose strane!Jos kad ih stalno sam plasiras!
Pa sta ako je kupila, ljudi koji su sposobni u zivotu mogu puno stvari da si ostvare a pogotovo licnosti kao sto je ona i njezin Toni. Neka im je sa srecom i neka ih bog cuva a naravno i mene i moju familiju neka dragi bog ne zaboravi. SVAKA CAST GAGA!!!
A ZASTO NE PISETE DA JE IMALA NASTUP U "PYRAMIDE"(VÖSENDORF)KOJA JE BILA BLAGO RECENO PRAZNA.
samo bih zelela da vam kazem , vi ne znate nista drugo da pricate samo dragana , ceca , brena i nista vise sta to znaci , one zive a vi gledate
Bravo Dragana neka ti je sretno samo ja nebi smjela zivjeti tu toje puno duhova kao i u engleskim dvorcima svaka cast.
Al jedno mi nije jasno zasto nije na sajtu napisano "Familie Bijelic" nego njeno pa njegovo ime.Koji marketing jbt.Na sajtu od Dvorca reklama od DM tv hahaha.Dno dna nista vise!
njezinu....rece ova Dinda i osta ziva!
Boze zeno i ovde moras bogu da se pomolis!Samo je taj nivo ljudi i podrzava!
Prvo Dvorac sa,12.hiljada hektara zemljista,nekosta ko jedan stan kako neko rece pogotovo kada je od neprocenjive istoriske vrednosti,za Drzavu u kojoj se nalazi,pogotovo sto je to Austrija nije bio na prodaju pa od toliko Austrijanaca milionera,bas su Toniju prodali,drugo dali vi znate koliko ce kostati angazovanje profesionalnih slikara da vrate stari sjaj slikama a cela unutrasnjost dvarca je oslikana,da ne pricam ostalo,atek prostor oko Dvorca odnosno da srede zelenilo i ostalo,svako koje bilo sta renovirao ili zidao zna koliko kostaju majstori,Dragana dalje navodi da ce moci da ga srede po sopstvenom ukusu sto nije tacno nego ce morati kako pravila nalazu,i da ce Dvorac biti otvoren samo kad njoj odgovara jer kada je biznis u pitanju na zapadu to tako neide,nisam ljubomorna samo iznosim prave cinjenice,ona je samo uzela u zakup Dvorac cije renoviranje ce odprilike da kosta oko,7.miliona evra s obzirom da je potrebna kompletna obnova ovde se postavlja jedno logicno pitanje zar nisu mogli kupiti plac od,12,hiljada hektara i sazidati slican dvorac pa da ga mogu prodati ja se iskreno nadam da ce imati od cega da zavrse zapocet posao,mnogi nasi ljudi koji rade po inostranstvu su dolazili luksuznim Autima u Domovinu a tamo ciste ulice jednog je moj Stric video paje doticnog bilo sramota,samo nigde nema cime se njen muz to bavi kojim to biznisom posto se ona hvali skupocenim Automobilima u kojima je niko nije video po Becu da se vozi,ali mi je stvarno smesno sto se preterano hvali.aA nisam ljubomorna nemam zbog cega.
Draga moja Beogradjanko, ovo je najbolji komentar, koji sam ikada procitala!!!!
DA,tacno je da ovaj dvorac kosta kao jedna garsonjera u BG,i manje!Ne da ga kupis,nego da ga dobijes na koriscenje 99g..molim te,nemoj o tome da mi pricas,znam sve o tome jer am iz slicnog posla!ONa ce traziti novac od drzave , 70% sume,da ga obnove,a ostatak ce smai dodati!NE boj se,bise pametni oni,zato se toga i jesu dohvatili...pa ce ako je obnova npr 7miliona,traziti od Austrije mnogo vise,obnovice sve i stavi ce ebi par miliona u dzep!Austrija ima mnogo love,jedna od najbogatijih zemalja na svetu,pa ne proveravaju sve kao kod ns,a onda su malo vise glupi po prirodi,zato tamo mogu Srbi da rade svasta!
Dragana je BILA I OSTALA SELJANCURA, a POTVRDILA je to udajom za jos goreg seljaka.
Stvarno ja sam bas dugo u becu a nikad niko da mi kaze gde je ta draganina kuca i ja mislim da ona ne zivi u becu nego u nekom selu blizu!!!
Ovaj sa komentarom od,11:25,nemogu Srbi da rade u Austriji sta hoce,jer da je tako ne bi Austrija bila najbogatija zemlja na svetu,da je Austrija spremna da im da,3 ili 4.miliona vise oni bi sami renovirali Dvorac ne bi ga Dragani i Toniju prodali i nebi bili toliko bogati kao sto jesu kad bi novac tako bacali.Dragana ce za nekoliko miliona koliko bude kostalo renoviranje Dvorca dobiti na koriscenje,2 i 3.sprat,i to na,99.godina oni mogu tu stanovati ili da ga izdaju turistima ali ga nemogu prodati jer nije njihovo vlasnistvo.E sad dali vi znate koliko Austrijanaca ima koji su bogatiji od Dragane,pa to nisu uradili zasto zato sto niko nece da daje milione da bi bio zakupac jer za taj novac mogu da sagrade Dvorac i da ga prodaju kad god pozele i nemoj te molim vas reci da su Austrijanci glupi i da ne proveravaju oni su zapad i Austrija je oduvek kapitalisticka zemlja,kakve cu sve gluposti ovde procitati.ja ovde iznosim cinjenice oni su uzeli u zakup na,99.godina trosni Dvorac ulozice milione evra u rekonstrukciju,da bi im se divili i klanjali i da bi ovde se ona pohvalila kako se udala za milijardera ajde da bar je milijarder kao Meljnicenko pa da njene price o luksuznom zivotu i poklonima od pola miliona evra imaju smisla.ali ako ce to da je cini srecnom neka joj bude bas me zivo zanima sta ce sledece da kupi mozda Ostrvo,ili plac na Mesecu,nisam ljubomorna to nekima nemozes dokazati a i nemam potrebe,ja ovde samo iznosim cinjenice i nikog ne mrzim jer nemam razloga i jos nesto ako je ona tolika Milijarderka zasto peva po Kafanama ili sad je modernije Diskotekama zasto ne zakupi Halu u Becu i Beogradu pa odrzi koncerte za svoje fanove.
Uopste nije bitno da li je Gaga u centru ili na periferiji, gde god da je ona je "centar" sveta svim onim obozavaocima, koji je godinama vole i u njoj vide sve ono najlepse i najpozitivnije!!
@Beogradjanka (not verified) on 16. March 2010 - 13:57.
oprostite gospoJa beogradjanka, sa sve sinom rodjenim u parizu a muzem bizMismenom, koji je jako dobrostojeci, i kvadraturom kojom raspolazete....ali ipak vam se moram obratiti, valjda ovaj BOSANSKI temperament!
buduci da se stvarno, "ali stvarno", ne hvalite sta sve imate, koju ste skolu pohadjali i koliko jezika govorite (samo tri? eh, draga moja, ja govorim pet pa to opet nikome ne lepim na tapetu), zanima me zasto ste vi pobegli iz tog vaseg divnog beograda? sta ono rekoste, zbog ceca i meca?!! i zanima me, sta vama toboz´beogradjanima znaci taj praziluk, buduci da ga ne ispustate iz usta? usput receno, jedna divna i zdrava vrsta povrca... ja, evo, nisam rodjena beogradjanka, niti sam beogradjanka, vec rodjena bosanka a zivela, zbog prirode posla mog oca, u beogradu godinama. i naravno, tamo se skolovala, s´tim sto nemam nameru nabrajati svoje "visoke" skole, kao vi.
dajte mi samo objasnite, buduci da ne slusate draganu i slicne "spodobe", sta trazite vi na ovoj stranici? ili je mozda vas komentar bio umetnicke prirode, vezane za zamak, a ja to nisam primetila? puuhh, ako je tako, mLogo vam se izvinjavam... ah, da, stariji ste od dragane, a mnogo lepse izgledate od nje..tako rekoste, zar ne? pa zasto je onda komentarisete...sujeta? vidite, ja sam mladja od dragane 20-tak godina, znaci, predpostavljam, od vas sam mladja 40-tak godina... ali i sa ovim godinama znam, da jedna zena ne bi trebalo da prica lose o nekoj drugoj i ne "vadite" se sada, kako ste rec "prosta" upotrebili u "prostom" smislu... zaboravili ste i vas dodatak: "boze sacuvaj.."!.i pored svega, napisali ste divnu recenicu: "Ne postoje pare koje mogu da daju vaspitanje i kulturu.." upravo tako, pa bila to peta ili petnaesta generacija "beogradjana" vama je, draga beogradjanko, praziluk u krvi. toliko od mene... ah, da, ne treba mi vasa replika, volim praziluk, ali ga ne podnosim bas uvek....
Neko zna bolje od tebe,jer se bavi nekretninama,i nemoj mene uciti,molim te,nemoj izmisljati!NAravno da proverava Austrija,ali su nasi maheri sve da izmisle i da se snadju,znam o cemu pricam,ovo ti sve potpisujem,a ti ne zakljucuj po logici nego slusaj nekog ko zna iz profesije!
Au,sto se ova Angela bosanka dala u filozofiranje!Moram da joj kazem(iako nisam ona kojoj se obratila) da Dragana ima 40g,a ako ona ima 20 manje,nije mogla sa 20 da zavrsi fakultet itd!
Angela, i za tebe isto vazi kao i za Ninu : obe ste skoro nepismene.(Nekako vam je isti "parvopis", cudno, cudno...)Postoji pravopis i gramatika, cudno da neko kao ti, ko govori pet jezika i isao je na visoke skole ne zna pravilno da pise svoj sopstveni? Ne lupetaj kad ne znas, ali vas obe razumem, vidim da ste mlade. To sto ste nevaspitane, to je vec vas problem. Uprkos studijama. Moja je mama rodom iz Bosne, dosla je u Beograd da studira, upoznala mog tatu i ostala. Toliko o Bosni koju volim. Ona je zavicdaj moje majke. Tako da tvoj komentar ne stoji. Moja mama je uvek lepo zivela u Beogradu. Kao i u Bosni pre toga. Meni se nesto cini da je tebe boravak u Beogradu i skolivanje u njemu malo iskompleksiralo. Ne cudi me. Mi Beogradjani, svakog uvek prihvatamo, osim onih koji su od starta protiv nas i Beograda. Sudeci po tvom komentaru, ti si bila jedna od takvih. Inace, ne vidim zasto ne bih komentarisala? Ziveci daleko od Beograda, da, da, mog voljenog Beograda koji su unistili od '90-tih, citam svu stampu. I nije mi problem da vam svima kazem : kada procitam naslov da je jedna pevaljka kupila zamak, onda taj clanak i procitam. Interesantna vest. Sto se tice mog komentara, evo, prepisujem vam prvi koji sam poslala :
" Svaka cast na "uspehu". Jer, kupiti dvorac je velika obaveza prema istorijskom spomeniku i neverovatno ulaganje za popravku, posebno ako je bio zapusten. Mislim i nadam se da ce oni imati od cega da posao dovedu do kraja. Starine treba cuvati, u svakoj zemlji, pa je lepo ako neko ko ima zeli da to ostvari.
Ipak....kako izgledaju prosto na slici, Boze sacuvaj.
Postavio/la Beogradjanka (not verified) on 13. March 2010 - 13:44.
Zasto su pojedine osobe procitale samo poslednju recenicu i moj pseudonim (koji izgleda ovde najvise smeta), pitajte njih. Licno, nemam cega da se stidim, stojim iza svake svoje reci.
I pisacu opet ako procitam nesto sto po meni vredi komentarisati. Komentari su slobodni za sve, pa cak i za Beogradjane, a vi kojima ljudi iz velegrada smetaju, nemojte da citate nase komentare.
Odoh sad da spremim pitu od praziluka sa svoje. Barem se slazemo da je praziluk jako ukusno povrce i ja ga rado jedem.
Samo je onaj koji "viri" figurativan, nije bas isti!
Cekaj malo,narode.Nije vazno gde zivis,nije vazno u cemu zivis,VAZNO JE KAKO ZIVIS...i seljaci i gradjani imaju ista prava,lepi i ruzni,i sironmasni i bogati,pametni i glupi...
Beogradjanko,mnogo mi se dopada tvoj komentar,ja sam isto Beogradjanka i mislim da tvoja sagovornica malo izmislja za 5 jezika,a ja sam kazu svi super policajac,pa jos kad upotrebim svoju glavu i logiku,uspeh je zagarantovan,a oni kazu-ako je ona mladja od Dragane 20g,znaci da je klinka tek upisala studije!A onda je sanasa da je toliko skolovana i da govori toliko jezika 1% i ne znam zasto se okomila na Vas da se necim kao busate,svojim znanjem,obrazovanjem i sl.Ja to nisam primetila,ali jesam da ona ima teskih problema i da je samo trazila razlog da vas napadne!Mislim da smo sve rekle!
Boze sto je ovaj nas svet ljubomoran na neciji uspjeh, verovatno bi svi pozeleli da smo na njenom mjestu cccc.
Izgleda da se neciji uspjeh ne oprasta.
Ja im cestitam mladi su lepi i uspesni
Boze sto je ovaj nas svet ljubomoran na neciji uspjeh, verovatno bi svi pozeleli da smo na njenom mjestu cccc.
Izgleda da se neciji uspjeh ne oprasta.
Ja im cestitam mladi su lepi i uspesni
Pa ja jesam neko ko se krece u tim krugovima i trenutno mi sledi renoviranje obicne Kuce,a vi ovde odvaliste gluposti,da su Austrijanci Glupi ljudi i da ne proveravaju,znate li koliko nasih zbog takvog misljenja kao vase lezi po Austriskim zatvorima,oni su joj dali u zakup Dvorac star,hiljadu godina na koristenje,99.godina i platice joj recimo ako ulozi,10.miliona,platice joj,3 ili 4.vise kako da ne,da su oni mislili da bacaju ne bi njoj dali u zakup,nego bi sami renovirali,drugo Dragana nemoze da proda Zamak jer nije njeno vlasnistvo i lepo je sama rekla,e ja sam postavila jedno sasvim logicno pitanje zasto neko ko ima,7.miliona,da za taj novac moze da sagradi slican Zamak,pa da ga proda pa da stavi i,10.miliona u dzep,nego ov ako,da se glupira kao da je Austrija na drugoj planeti.i zasto nas redovno obavestava kako dobija,Lambordzinija,pa Majbaha od pola miliona al obavezno ide koliko to kosta i nikako da kaze kad vec reklamira bogatstvo svog muza cime se to on bavi jer niko u Austriji nije cuo za Tonija da je biznismen bar takvog kalibra da moze da kupuje auto od pola miliona i Zamkove stare hiljadu godina,i jos nesto ja vas pitam hajde da je njen muz milijarder kao Meljnicenko,ili Bin Drai pa ta ta njena prica pije vodu,eno vidite,Jelenu Jakovljevic ona ne daje nasim medijima informacije,st je dobila na poklon,sta mislite da ih ona ne dobija ili Sandra Meljnicenko,pa se one nehvale e sad to sto ih ponekad uslikaju svetski paparaci,to nisu one krive,ja vas opet pitam ako je Dragana srecna i ispunjena zena u svakom smislu ona se ne hvali ne malo nego ni malo,a ova preterano i uz to niko je nevide da se voza po Becu u tim svojim luksuznim autima,pa nek se jednom b ar provoza,to su cinjenice al ja se iskreno nadam da ce imati od cega da zavrsi projekat jer na zapadu kad potpises ugovor ako ne ipunis placas odstetu ili ti se oduzima a ulozeno nevraca,ja joj iskreno i od srca zelim da posao uspesno privede kraju i da ne preteruje.
@beogradjanka
ne cudite se mom ili bilo cijem pravopisu, tj. gramatici - jako vam je to bitno,vidim, inace ne razumete sta je ko zeleo reci -, koji vam je stao na IQ, odnosno, ciji post ne odgovara vasoj staroj(uuuppps) sujeti. tako je to kada vladate sa vise jezika...upppss broj 2,pa to bi ste trebali i sami znati...(ubi´ me sumnja, da francuski nabadate na cackalice hehehhe) buduci da ne razvijam nikakve prazilukovace, nemam ni vremena - jer jos uvek studiram, ovako "nepismena" i "nevaspitana" -, iskreno, ni volje posvetiti se i svakoj vasoj izjavi. dajte mi jos 30 godina, pa kad i ja budem penzionerka, mozemo razvijati zajedno! do tada ste mi apsolutno najsimpaticnija pokondirena tikva!!
milion poljubaca za vase beogradsko srce ;))
p.s. ja ne znam kako je sa vasom guzom, ali iz moje nista ne viri...hahhhahahahahahh
@Postavio/la Unesite ime: (not verified) on 19. March 2010 - 18:49.
u pravu si, jos uvek sam na studijama.. sa tri jezika sam rasla, a druga dva studiram...
@ beogradjanka ("busadzija u prsa")
tata mi je javio, da pravite interesantno mnogo gramatickih gresaka... ;))))))))) tresla se gora, rodila se tikva....
Aman zeno,pa ja se bavim ovim poslom,a ti meni uporno lupetas,a jos pominjes neke zatvore!Prvo nauci pravopis,doskoluj se malo,pa polemisi sa mnom!Ja imam fakultet i radim sa nekretninama u Austriji(sasvim legalno)..Austrijanci su u nekim stvarima neprocenjivo glupi!Pa,zivim tamo,nemoj da mi solis pamet,muka mi je od nekih koji izmisljaju gluposti!
Sto se tice Gramatike evo priznajem nije mi isla,a sto se tice zatvora ja sam napisala dali znate da misljenja da su Austrijanci glupi da ne proveravaju da su zbog takvog misljenja zavrsili u zatvor jer su nradili protiv zakona,pa ako zivite u Austriji znate koliko je vraceno njih samo zato sto nemaju radnu dozvolu,evo ja imam tetku koja je tamo radila,40.godina i tamo stekla penziju,kad je trebalo da dovede kcer i zeta zet nije dobio radnu dozvolu tako da mi nemoj mnogo mudrovati a kad nemas argumentovane cinjenice onda svasta covek lupeta vidite ne zivim u Austriji,ali sam dobro informisana,i krecem se u drustvu ljudi koji su ovde gde zivim ili su Vlasnici ili se bave Nekretninama takoda kad budete imali konkretne argumente,onda komentarisite a sto se tice pravopisa kao sto sam na pocetku napisala,ali posao kojim se bavi ne zahteva pravopis i gramatiku,ja nisam vas napala nego samo iznela argumentovane cinjenice i ne mrzim nikog jer pre svega nemam razloga,jer ipak zivim u,21.veku kad bi ljudi trebali ako nista drgo bar pisati hladne glave ma kako neciji vatreni fan biki.
Draga Angela, (ili Nina, jer sada je sigurno, ako niste ista osoba, onda ste kosmicke sestre pa bi trebalo da stupite u kontakt ),ostavi se neproverenih sudova o tome kako ja govorim, pisem i citam francuski. Suvise je bedno i glupo da te o tome ubedjujem. Zao mi je sto jedna tako mlada osoba kao ti ima toliko jeda i mrznje u sebi, bilo prema kome. Mene tvoja neosnovana mrznja ne dotice, jer iako nisam jos u penziji (za tvoju informaciju imam 48 godina), imam dovoljno iskustva da te posavetujem : usavrsavaj sebe umesto da pljujes bez argumenata. A ja cu sa ponosom da nastavim da razvijam pite, bas one bosanske, kako me je moja mama Bosanka naucila jos dok sam bila student, imala sam vremena za sve. Bolje su od beogradskih. Jesu. Inace "Pokondirena tikva" je komedija koju je napisao Jovan Sterija Popovic, ako nisi znala, sada znas. Procitaj, ili idi u pozoriste pa da naucis kada treba da se upotrebi ova postapalica koja je usla u svakodnavni govor. U ovoj nasoj "diskusiji" nije na mestu. I puno pozdrava tvom tati, neka i on malo obnovi pravopis, jer nije u pravu. Mada me ne cudi, jer je odgojio takvu mladost kao sto si ti. Steta. Vidim i u Bosni, kao i u Srbiji, kao i u Beogradu, mladost vise ne zna sta su vrednosti. Dokle ode ova nebitna vest o Dragani i njenom zamku! Bas interesantno. Pricala bih ja sa vama dvema, ili sa tobom do sutra. Ne zato da bih vam promenila misljenje, jer dobro znam da usijane glave ni ne cuju drugog,a kamoli da priznaju svoju gresku, nego iz puke radoznalosti da vidim dokle moze mlado i neuko bice da ide. Steta. Zaista steta. Nadam se da ce vam razum, skola i iskustvo dati malo vise pameti i odmerenosti u buducnosti. Hvala Bogu, moj sin ima 20 godina, otprilike kao i vi, ali nije tako ostrascen i bandoglav. Ume da saslusa sagovornika, da ga cuje i da ga pobije pravim argumentima ako ih ima. Ako ih nema, prizna da je pogresio. Kada cujem, procitam, vas dve, ako je sva mladost sa mojih bivsih podneblja zaista takva kao vas dve... Zao mi je. Tuzno. Iskreno. Zelim vam svako dobro.
PS Pitam se samo zasto vas dve osecate potrebu da dokazujete da vama ne viri praziluk? Zasto se osecate prozvane?
Pozdrav.
Ovim zavrsavam raspravu sa vama.
Pozdrav za @"Beogradjanka",za Bosnu i cijeli svijet.
Pozdravljam sve ljude dobre volje,zdravih umova i dobrih dusa.
Ova danasnja omladina ili je nevaspitana ili bezobrazna i puna mrznje.Smjesno mi procitati ovako nesto...."sa tri jezika sam rasla"...,da,da to ti je Jugoslovenski,Srpski i Srpskohrvatski!!!hahaha glupost!
Sto se Dragane tice,nisam zavidna sta ona ima ali brate pretjeruje sa eksponisanjem u javnosti,ja kupila ovo,imam ono,kosta ovoliko,imam toliko a mi u Austriji (u Becu) koji zivimo cujemo samo negativne price o njenom "muzicu",(cak postoje i dokazi a i osobe koje mogu "veoma lijepo" da pricaju o njemu),kojeg ona svjesno dize u oblake.Niko nju nikad nije u Becu vidio u njenim Auticima!To su cinjenice!Ako neko voli njen glas,njene pjesme i izvodjenje nije ga briga sta ona doruckuje ili????
Sto se tice naseg naroda i "glupih" Austrijanaca cinjenica je da je nas narod iskoristio naivnost,dobrotu i postojeci sistem u ovoj zemlji.Na zalost,nisu svi u Zatvorima kao sto bi trebalo.Zbog takvih su Austrijanci na veliku zalost onog postenog i finog naseg naroda ,sto bi rekao nas narod"okrenuli list" pa sad ispastaju nevini ljudi zbog toga!!!
Ovako,meni se dopada sta pise "Beogradjanka" ali ova WIEN, malo izmislja!Moram biti objektivna,iako mozda devojka koja napada Beogradj, nije moj istomisljenik...mozdaa je ona bas odrasla sa 3 jezika!Sta je cudno tu,jos ako je kao mala zivela npr u Svedskoj kao izbeglica i sl!Pola moje porodice govori po 3 jezika,koji zive van zemlje!Kao deca su rasla uz 2 -3 jezika!Mozda ona laze,ali samo da vam kazem da je to moguce!Moj suprug govori 5,a maternji su mu,prvo hebrejski,arapski,poljski,nemacki...jer mu je sva familija,najbliza iz tih zemalja,pa je uz te jezike rastao,plus engleski na kom je studirao!Dakle,moguce je !!!!
@21. March 2010 - 14:06....nije mi jasno zasto si se ti odazvala na moj komentar????
Osjetila si se prozvanom!?
Molim te drugi put citaj malo pazljivije........"ja, evo, nisam rodjena beogradjanka, niti sam beogradjanka, vec rodjena bosanka a zivela, zbog prirode posla mog oca, u beogradu godinama. i naravno, tamo se skolovala".......!!!!!!!
Wien,a zasto bih se ja nasla prozvanom?!Mislis da pametujes,ali si sasvim sigurno veoma glupa!mnooogo glupa!
Ovim si dokazala koliko si nevaspitana i bezobrazna.
VOZDRA i ne obracaj mi se vise molim lijepo!!!
Wien,juuuuuu,ti nekom da ti se ne obraca,a ti petljas prste svuda redom!
Jel ti bas mislis da si neki relevantan cinilac,da bih se ja tebi obracala?!Mogu,samo u najnegativnijem kontekstu!Sa nepismenima ne polemisem!
A sa VOZDRA si dokazala koje si dno!
Ocigledno je da nemas pojma sta ta rijec znaci.
Ti si neostvarena zena bez osnovnog kucnog vaspitanja koja lijeci svoju sujetu ovakvim komentarima.
Osoba koja ujutro mrzi sebe a popodne cijeli svijet.Namcor!
Moguce je i 10 stranih jezika pricati ali onaj najvazniji,ljudski,bez mrznje i bezobrazluka ne moze svako!!!!
Pamet u glavu i
VOZDRA!
Neko ko ima fakultet,master i ko govori nekoliko jezika a upisao je jos jedan fakultet,zaista ne zna sta znaci tvoje prosto,nenamenjeno damama VOZDRA!
Ne znam samo kome je pamet potrebna!Mislim da ti polazis od sebe,kad pricas o mrznji,jer bezobrazno odgovaras na normalne komentare i svadjalacki si nastrojena!
Nemoj meni o ostvarenosti u zivotu,jer hiljaditi deo neces ni videti ni doziveti!
14:59
Odlepi postala si dosadna.Ti si ta sto luta ovde od clanka do clanka i pametuje o svojim jezicima,skoli,putovanjima,bogatstvu a istina je da si psihicki poremecena.Prosetaj malo bice ti bolje!!!
Dzaba tebi to sve tvoje kad ti nemas s kim..."kafu popiti"....
Tvoju "ostvarenost" necu ni da vidim ni da dozivim,nisam u tvom stosu ni u kom slucaju.A to dokazuje moj prvi komentar.
Tvoji silni komentari cas kao Nina,Angela pa bez "nika" ne prolaze bas kod svakog,fino te "Beogradjanka" nokautirala pa sad se palis na druge.
Samozvana"damo" samo da ne zaboravim VOZDRA ti reci!
E,ako ims malo mozga onda ces shvatiti da ja imam samo dva komentara,oko ovog za jezike,i gore neki gde kazem da mislim isto kao BEOGRADJANKA!A oba su sa po par recenica!Dakle,nije mi Dragana interesantna da bih ovoliko o vama ili njoj!Javite se devojke,nek vidi da je vas vise sa tim raznim potpisima pisalo!
Mene nikad nije zanimalo nadugacko kucanje,tako da mene ne poznajes!
Moj zivot je za tebe bajka!A molila bih izvesne Ninu,Angelu i slicne na koje sumnjas,da se oglase,da ukapiras da nisi ni pametna ni detektiv i da ti poraze inteligenciju!
A mozda shvatis po nacinu pisanja,da ja nemam veze sa svima njima!
Ali mi to govori da imas neki veliki problem u zivotu,to vec nije moja stvar! I jasno mi je da ti nemas kafu sa kim popiti,cim si toliko u svemu ovome,svakodnevno!PORAZAVAJUCE BAS!
Koliko daleko ljudska glupost i sujeta moze da stigne,nisam do danas ni sanjati mogla!Daleko,veoma daleko!Udaljila si se od teme!
Nije mi jasno zasto osjecas potrebu da se dokazujes,pisanjem o sebi i svom zivotu!
Ovdje to nikog ne interesuje.
Tvoj zivot tvoja stvar,ma kakav on bio.
"Porazavajuce bas" je kad si pun mrznje i gorcine kao ti!!!
Da ne zaboravim VOZDRA "MODA"!!!!
Wien,ti si opsesivno bolesna!Lepo ti kazem,prosetaj malo svoj mozgic,mozda udje malo kiseonika da te produva pa ko zna,mozda i ti umes nekad da razmisljas i ne napadaj pogresne ljude,jer ja nisam napisala ni jedan komentar osim jedan kratki pre ove replike tebi!
Problemi koje ti imas,resavaju se u drugim institucijama!
A o sujeti izgleda dobro znas,jer se iz tvojih postova moglo videti da si zestoko sujetna!Pa,svi koji su se s tobom prepisivali nek ti to dokazu!
Stvarno Wien,popusti malo pogresne osobe.
Vozdra seljanko!
Kod svakog covjeka postoji sujeta,biti sujetan je LJUDSKI,biti previse sujetan je ZLO a tvoja je vec OPASNA jer je presla granicu!!!
Nemas pametnijeg posla nego da ocjenjujes i osudjujes druge!
Tvoja iznesena misljenja su IZOPACENA,POGRESNA i APSURDNA i ne zasluzuju VISE moju paznju.Zadrzi ih za sebe.
Ne blamiraj se vise kao sa zadnjim komentarom "jeca",providna si i provaljena.
Vozdra!
Wien,posto si glupa ,zla,pokvarena,podla,lazov i nadasve nadmena dziberka,preispitaj svoju normalnost,prvo!
Nauci,da nije tacno da je svako sujetan,onda nauci da ne procenjujes ljude na osnovu komentara,a trece,nauci da tumacis pametno komentare,da bi zakljucila pravilno ko je sta pisao,a ne da sve svaljujes na osobu,koja nema blago receno,ikakve veze sa ijednim duzim komentarom!A mislim da svi vide ko se blamira,jer svi koji su pisali komentare,sigurno i dalje citaju tvoje prepiske,pa ti se smeju jer na drugog svaljjes nesto sto su oni pisali!Moja misljenja ne bih ni pokusavala da iznesem takvima kao sto si ti,pogotovo ne u glupim clancima o nekoj pevaljki kao sto je Dragana mirkovic,koju ne znam da li mozda obozavas ili pljujes,jer nisam citala komentare o njoj,ne zanimaju ME!Samo sam procitala omentar gospodje "BEOGRADJANKA" jer sam i sama Beogradjanka!A bilo bi lepo da ti i ona malo ocita bukvicu i da se jave dame koje su se s tobom prepisivale!VErovatno su se umorile od prepiske,pa im milo sto si nasla novu zrtvu,misleci da sam ja u stvari "ONE"!
Nego,vide da ti je mozak pticiji..ne vredi s tobom ,ne vredi!Dziber jednom,dziber zauvek!ko i ta tvoja Dragana,dJabe joj svi dvorci sveta kad je parada kica i neukusa!
Ja nisam Jeca,jer ti glupa tako kazes - buhahahaha,glupaco glupa !
Hahahahahahahahahahahahahahahahahaha
sa 15:29 i 23:26 si jos jednom dokazala si koliko si mastovita,prljava u dusi,neostvarena,neidentifikovana(!) a nadasve usrana!!!
Hahahahahahahahahahahahahahahaha uscuhla tj.usmrdila si citav clanak,ma kakav clanak citav "svet" hahahahahahahahahahahahaha.
Ko razumije svatice!
Hahahahahahahahahahahahahaha!
Pa,ajde molim te i meni ces da kazes da sam neostvarena,je li tako?!
Ah,pa ti si bas za tesku terapiju,ali mislim da ti nema leka!Ja sam jeca koja je pisala komentare o proacunima za dvorac,mislim,cisto da se predstavim,pozdravljam te i molim da nas ne procenjujes,pre nego sebe izlecis!Pozdravljam sve istomisljenike!
Da sreco ti si Jeca....hahahahahahahaha tebe niko ne procjenjuje to si sam ucinila,fino si se opisala u ranijim komentarima.Hahahahahahahaha!!!!!
A tvoji istomisljenici ....anonimna.....pa Angela......pa Nina..itd....itd...hahahahahaha ah izvini pa to si ti!!!!!
Angela,Nina,molim vas,prozovite ovu dileju,samo se necim javite bolidu,da shvati da vas stvarno ima vise i da je bas mentol bez iole mozga!
Wien,Wien,muko moja,nisi ti ni malo cista!vrati se u Lazu odakle si i pobegla!
......hahahaha...."vas stvarno ima vise".....prolupala 100%!!!!!
......kojeg "Lazu"?.....mamlazu.....hahahahaha!!!!!
Beclijka srecna jer joj niko vise ne odgovara,misli budala da je pobedila,pa se ne javlja!
Ja vam se cudim da ste je ovako malo ispljuvali,jer idiot zasluzuje da je oderete!
Ivene PEDERU (nemam apsolutno nista protiv homos.)a ti kao "grom iz vedra neba" clanak objavljen prije vise od dvije sedmice,onako usput trazis po Arhivi da bi procitao moje komentare.Hahaha.Koji lapsus si napravila tako pametna.Nisi smjela sebi to dozvoliti.Izgubi zena reputaciju.Auuu.Sta ucini?A sad mars u jazbinu i ne izlazi vise da se blamiras.
ako se ja pitam,nije ona seljanka,nego su seljaci i prostaci oni koji plate po 30evra za ulaz na njene koncerte..dok se u inostranstvu stiskaju u stanu od 30 kvadrata,ona lepo sisa ovcice i kupuje dvorce..
Gagina autobiografska pesma je svakako 'Nek puknu dusmani, ja i dalje volim ceo svet'. Gago, hvala ti sto uspevas i pored ovakvih komentara da ostanes tako pozitivna i vesela osoba. I hvala ti za sve pesme i tvoj zlatan glas!
bas se cudim kako jedna seljanka da nas tako prevari , sta zna ona za zivot ona moze da ima para ali ne moze da menja svoj ciganski krv
zdravo dragana kako si sta ima trazim te jer si mi potrabna
znate šta dosta mi je više da vam ja malo sada otvorim oči ta čuvena DRAGANA MIRKOVIĆ je izjavila za novinare da zna da je muslimani slušaju nikad nebi došla u BOSNU pijevat hmmm koji CINIZAM to je čuvene GAGI izjavila za vrijeme rata!i onaj njen cinični osmijeh kojim glumi kako je dobra i njen DM više su svakom an vrh glave svima se je počeo gadit ona i njeno hvaljenje ohladit će to sve i istina je ne živi u BEČU već na nekoj selendri pored BEČA i hvali se kako je kupila dvorac grdna rano da šVABO proda dvorac nekom BALKANCU hmm baš smiješno to je samo neka namiještaljka i dogovor ko zna koji???????al fakat jadno kako nas BOSANCE svako može vuć za nos a rekla je za vrijeme rata da nas treba izbrisat sa lica zemlje!!!!!!fuj..bljak....
nema sta puno da se prica sejaci vole Draganu zasto je sa sela i sejaci drze se megu sobom i po nacinu pisanja i vrednjanja vidi se ko je sa sela , a ko nije Beogradjanka je svima sve lepo objasnila a isto i Wien ja jesam iz grada iz Skopje zato i mozda pravim gramaticke greske ali dovoljno, posto smo imali samo 2g srpsko-hrvatski u skoli...i dosta vise o pravopisu ko kako pise i kakve greske prave ipak taj ko je zavrsio neke skole i ko je iz grada vide se od napisanog komentara!!! a seljak ostaje uvjek seljak nebitno dali dolazi od sela ili grada ima takve manire i nema grama kulture a ova Dragana jest velika seljanka i miljarde da ima nikad nece da bude DAMA
CCCC. SVI PAMETNI....STA STE LJUBOMORNI ZENA KUPILA SEBI DVORAC, PA BIG DEAL, NEKA JOJ JE SA SRECOM KO JE VAMA KRIV STO STE NESPOSOBNI DA IMATE AUTO NOVO A NE DVORAC, PIH UBI TE SE KAKO STE JADNI
dragana je najbolja i najlepsa pevacica a nije ni cudo kad je puna novca
Ostavi komentar: